حسن یزدانی نیاز به ترمیم روحی روانی دارد

حسن یزدانی بعد از شکست به تیلور در قابت های جهانی در سکوت فرورفته است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ هر چهار سال و در دوره برگزاری بازی‌های آسیایی، کشتی ایران در آزمون مهمی قرار می‌گیرد و آن فاصله کم انجام مسابقات جهانی با آن فشار و رقابت حداکثری تا بازی‌های آسیایی است.

تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات هانگژو در شش وزن المپیکی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد و کشتی‌گیران اعزامی باید تا پیش از اعزام به این رقابت‌ها خود را در شرایط کسب مدال طلا قرار بدهند.

به خاطر داشته باشید که مسابقات بازی‌های آسیایی با توجه به اهمیت کسب مدال طلا، رقابت‌های ساده‌ای نیست و ورزشکاران مختلفی از سراسر آسیا برای بردن خوش‌رنگ‌ترین مدال به هانگژو می‌آیند. آنچه که از تصاویر ارسالی فدراسیون کشتی برمی‌آید، تلاش کادرفنی برای زدودن خاطرات تلخ مسابقات جهانی بلگراد است که به نوعی یک شکست برای تیم ملی کشتی آزاد ما بود.

کاپیتان تیم ملی، حسن یزدانی، با ۹ مدال از رقابت‌های المپیک و جهانی در تصاویر مغموم و متفکر دیده می‌شود. او دوباره در فکر کشتی بعدی مقابل دیوید تیلور آمریکایی است که در آخرین رقابت دوباره مغلوب او شده است.

یزدانی که خود از استثناهای کشتی جهان به حساب می‌آید، به این راحتی‌ها نمی‌تواند خول را با شرایط شکست هماهنگ کند و قطعا فکر و ذهنش درگیر همان مسابقه بزرگ خواهد بود. اگرچه ورزش ایران به کسب طلای بازی‌های آسیایی از طرف حسن یزدانی مطمئن است و دوست دارد این شروعی دوباره برای او به سمت پاریس باشد؛ شهری که موفقیت در آن می‌تواند همه شکست‌های قبلی را با خود بشوید و ببرد.

انتهای پیام/