حسینی: صفرهای قرارداد بازیکنان ما ۷_۸ تا کمتر است

مجتبی حسینی پس از برد یک بر صفر پیکان مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی داشتیم کنترل بازی در دست پیکان باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ وی افزود: بازی بسیار مشکلی بود‌. می دانستیم مس در بازی‌های بیرون از خانه تیم خیلی گردن کلفت و سازماندهی شده‌ای است. اگر به نتایجش نگاه کرده باشید، معمولا بیرون از خانه به تیم‌ها باج نمی‌دهد‌. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی داشتیم کنترل مسابقه دست پیکان باشد. در طول ۹۰ دقیقه شاید فقط نیمچه موقعیتی به تیم حریف دادیم.

وی افزود:  پس از گل هم بچه‌ها باید در ضد حملات کار را تمام می‌کردند. فرصت‌های خیلی خوبی به دست آوردیم که باید گل دوم و سوم را در ضد حملات می‌زدیم. متاسفانه بچه‌ها در این زمینه خیلی اهمال کردند و باید با آن‌ها صحبت کنم. اگر نتوانید گل‌های بعدی را بزنید، تنبیه می‌شوید و گل مساوی را می‌خورید. خدا را شکر مقابل مس این اتفاق نیفتاد اما باید فکر عاجلی کنیم‌. وقتی موقعیت‌های بالای ۷۰_۸۰ به دست می‌آورید باید کار را تمام کنید تا اتفاقی نیفتد‌. در کل نتیجه خیلی خوبی گرفتیم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: با توجه به کمبود بازیکن به دلیل مصدومیت‌ها بچه‌ها واقعا غیرت کردند و زحمت کشیدند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم روند خوبی داشته باشیم و بار دیگر سینوسی نشود. این موضوع نیز مقداری به جوانی تیم بازمی‌گردد. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

حسینی درمورد جر و بحث غلامرضا ثابت ایمانی و سامان فلاح در صحنه پنالتی پیکان با تمیروف، گفت: پنالتی زن اول تا سوم ما بنابردلایلی در این بازی نبودند. مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی که پنالتی زنان اصلی ما هستند در زمین حضور نداشتند و مقداری ناهماهنگی ایجاد شد. این هم به خاطر روحیه برتری جویی بازیکنان بود و خیلی خوب است آدم در بازی به این حساسی جرات داشته باشد و بگوید پنالتی را من می‌زنم. سه امتیاز برای ما ارزش حیاتی داشت. از این قضیه ناراحت نیستم و هیج ایرادی ندارد. ثابت ایمانی هم پنالتی را خیلی خوب زد‌.

وی افزود: در بالاترین سطح هم دیده‌ایم که ستاره ها برای پنالتی جر و بحث می‌کنند‌. فقط  صفرهای قرارداد بازیکنان ما ۷_۸ تا کمتر است.

انتهای پیام/