حسینی: قصد بی ادبی نداشتم

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۶ بر یک تیمش برابر هوادار و گلزنی در این بازی از روی نقطه پنالتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم یک بازی سخت را ببریم. در نیمه اول بازی گره خورد بود اما توانستیم در نیمه دوم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم و برنده شویم.

 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  او درباره گلزنی‌اش در این دیدار عنوان کرد: من قبل از هر چیزی از الهامی و بازیکنان هوادار عذرخواهی می‌کنم. فقط برای این که کلین‌شیت نکرده بودم، ناراحت بودم و بازیکنان در جریان این قضیه بودند و قایدی پنالتی را داد تا من بزنم. به هیچ عنوان قصد بی‌ادبی نداشتم و اگر ناراحت شدند، عذر می‌خواهم. این نوع پنالتی‌ها را در تمرین، آزمایش کرده بودم و قبل از زدن ضربه میرزایی گفت گل بزن و من هم گفتم به همان شکل می‌زنم.

کاپیتان استقلال اضافه کرد: من تاکنون گل نزده بودم اما حس خوبی بود و از تیم حریف عذرخواهی می‌کنم. تا حالا به شادی گل فکر نکرده بودم. ما مشکلات زیادی داشتیم اما بازیکنان تلاش کردند و هم‌ قسم شدند تا به یک موفقیت بزرگ برسیم و تا این هفته این کار را انجام داده‌ایم و در هفته‌های آینده نیز این کار را خواهیم کرد. فوتبال مشخص نمی‌کند و در لیگ ایران بازی‌ها سخت است و امیدوارم به صدر جدول برویم.

انتهای پیام