حسین خبیری : نوری فر ادبیاتش را درست کند

حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت های مدیر رسانه استقلال واکنش نشان داد .

حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگو اختصاصی با شبکه لحظه اعلام کرد:

تیمهای مدعی از نظر فنی حریف ما نیستند و به همین دلیل ضعف هایشان را در رسانه و فضای مجازی منتشر می کنند.زمانی که نوری فر پرسپولیس را با این ادبیات نام می برد مطمئنا تربیت خودش را نشان می دهد. البته باید بگویم همه ما موظفیم اخلاق و روح و منش پهلوانی در ورزش را سرلوحه قرار دهیم چون الگوی جامعه خصوصا جوانان هستیم و استفاده از ادبیات زننده درست نیست و همه ورزشگاران و مدیران و مربیان باید مراقب رفتار و کردار و گفتارشان باشند
چون خانواده ها و فرزندانشان تحت تاثیر قرار می گیرند و فکر می کنند که باشگاه های فوتبال تهی از اخلاق است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا طرح ویروس کرونا را به رنگ آبی در آورده اید گفت:

قطعا هیچ منظوری در این طراحی نداشتیم و اگر به هر رنگی در میاوردیم قطعا باشگاه فوتبالی با آن رنگ پیدا می شد و معترض میشد
البته اینگونه رفتار ها در شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس و مدیرانش نیست که بخواهد کسی یا چیزی یا تیمی را تمسخر کند چون همه رقبا برای ما قابل احترام هستند.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه پرسپولیس مانند سایر باشگاه ها برای تعطیل شدن لیگ به دلیل شیوع بیماری کرونا اعتراض نکرده گفت:

تصمیم گیرنده برای تعطیلی لیگ کسی دیگر است و ما هم تابع این تصمیم هستم و مطمئنا مسئولان بالا دستی فوتبال از ما و باشگاه استقلال بیشتر می فهمند. و مسائل پزشکی در تخصص آنهاست، قطعا هر زمان تشخیص به تعطیلی لیگ بدهند ما هم تابع قانون هستیم اما فراموش نکنید این مباحث زمانی برجسته شده توسط دوستان که پرسپولیس شانس مسلم قهرمانیست و آقایون درصدد کمرنگ کردن این موفقیت هستند


حالا من یک سوال دارم

اقای نوری فر چطور شما تمرین می کنید ،فعالیت روزمره و اجتماعی دارید ،تولد می گیرید ،جلسه با وزرات ورزش می گذارید با مدیرعامل جدید روبوسی می کنید. اگر استقلال صدر جدول بود این حرفا را می زدید به نظر من این بهانه ها منطقی نیست و فقط باعث می شود انگیزه مان برای چهارمین قهرمانی بیشتر می شود .

بیشتر بخوانید :

مدیر رسانه ای استقلال : پرسپولیسی ها پلشت و موذی هستند