حسین نوری: ناکامی در مجارستان را جبران خواهم کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین نوری با بیان اینکه در چند ماه گذشته تمرینات خوبی را زیر نظر محمد بنا و همکارانش پشت سرگذاشته گفت: امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: متأسفانه در رقابت‌های جهانی مجارستان در یک غافلگیری و اتفاق کشتی را واگذار کردم و دستم از مدال کوتاه ماند؛ اما به دنبال این هستم که تمرینات خود را با جدیت و تلاش چند برابر پیگیری کنم و با حضور پرقدرت در رقابت‌های پیش رو نتایج مجارستان را جبران کنم.

وی اظهار داشت: تمرینات تیم ملی به نحو خوبی پیش می‌رود و با توجه به شرایط آمادگی ملی پوشان به نظرم کشتی فرنگی در آینده‌ای نزدیک متحول خواهد شد و شاهد نتایج خوبی خواهیم بود. من هم در حال حاضر شرایط خوبی دارم و تمریناتم را در شرایط مناسبی دنبال می‌کنم. به هر حال من تابع دستورات کادر فنی هستم و هر جا که آنها صلاح بدانند به میدان خواهم رفت.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در مورد شرایط کشتی در چند ماه گذشته گفت: خوشبختانه حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی کار خود را بلد است. اردوها و مسابقات ما به نحو مطلوبی برگزار شده و امیدوارم کادر فنی تیم ملی در آرامشی اینچنینی برنامه‌های خود را دنبال کند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان یک سرباز کار خود را با انگیزه دنبال می‌کنم و تلاش خواهم کرد در رقابت‌های پیش رو بهترین کشتی‌ها را بگیرم، اما انتظار دارم مسئولان نیز در فاصله کوتاه مانده تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو حمایت‌های لازم را انجام دهند.

منبع: مهر