حضور مانژوکیچ در الدحیل به اما و اگر کشیده شد؛ مهاجم کروات به ایتالیا بازمی‌گردد؟

با وجود اینکه ماریو مانژوکیچ، تست‌های پزشکی باشگاه الدحیل را نیز پشت سر گذاشته بود، اما کماکان توافق نهایی حاصل نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ در روزهای اخیر به نظر می‌رسید که سرانجام راه مانژوکیچ از شهر تورین جدا شده است. مهاجم کروات که در فصل جاری حتی یک دقیقه هم در تیم ساری به میدان نرفته بود، تصمیم به ادامه فوتبال در قاره‌ای دیگر گرفت. باشگاه الدحیل قطر خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.

مانژوکیچ طی روزهای اخیر در قطر حضور داشت و تست‌های پزشکی باشگاه را هم با موفقیت پشت سر گذاشت. اما حال وبسایت توتو مرکاتو ایتالیا خبر از احتمال بازگشت مانژوکیچ داده است. به گفته این رسانه، باشگاه قطری با مبلغ پنج میلیون یورو به مذاکره با مانژوکیچ پرداخته بود، اما میان طرفین بر سر مسائل مالی قرارداد اختلاف نظر وجود دارد. این مسئله می‌تواند باعث عدم توافق نهایی و بازگشت مانژوکیچ به ایتالیا شود.

مانژوکیچ کماکان بازیکن یوونتوس محسوب می‌شود و قرارداد او تا پایان فصل 2020/21 اعتبار دارد. از آنجا که این مهاجم کروات در برنامه‌های سرمربی تیم – ساری – جایی ندارد، باشگاه اجازه خروج و مذاکره با باشگاه‌های دیگر را به او داده است. پیش‌تر شایعاتی نیز مبنی بر احتمال حضور مانژوکیچ در منچستر یونایتد یا بروسیا دورتموند نیز به گوش رسیده بود. اما سفر مانژوکیچ به قطر، تا حدی کذب بودن این شایعات را نشان داد.