حضور ۳ ورزشکار ایرانی در مسابقات جهانی هلند

رییس انجمن اسکی معلولان از اعزام ۳ ورزشکار پارااسکی به مسابقات جهانی هلند در آذرماه خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،عیسی ساوه شمشکی اظهار کرد: مسابقات جهانی اسکی برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک زمستان در رشته اسنوبرد دوم تا ۱۱ آذر در هلند برگزار می شود.

وی گفت: در این مسابقات که کلاس بندی بین المللی نیز انجام می شود، قرار بود با ۴ ورزشکار در رشته اسنوبرد عازم هلند شویم که متاسفانه نسیم حسنوند به دلیل تصادف و شکستن مچ پایش، مسابقات جهانی هلند را از دست داد و تنها پوریا خلیل تاش، حسین سولقانی و هدیه روزبه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

شمشکی در پاسخ به این پرسش که آیا نسیم حسنوند با اعزام نشدن به مسابقات جهانی هلند، بازیهای پارالمپیک زمستانی را از دست خواهد داد یا خیر؟ گفت: این مساله بستگی به طول درمان و تصمیم پزشک معالج این اسکی باز دارد تا ببینیم اجازه شرکت در بازیهای پارالمپیک زمستانی را به این ورزشکار خواهد داد یا خیر؟

 رییس انجمن اسکی معلولان در پایان از برگزاری اردوی آمادگی اسکی بازان اعزامی به مسابقات کاپ آسیای امارات و مسابقات جهانی امارات از روز شنبه ۲۲ آبان در پیست اسکی توچال خبر داد.

وی در پایان افزود: تا به امروز یک سهمیه در آلپاین و دو سهمیه در اسنوبرد برای شرکت در بازیهای پارالمپیک زمستانی چین کسب کرده ایم که امیدوارم در امارات و هلند تعداد سهمیه های خود را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان پارااسکی برای کاپ آسیا آماده می شوند
اسکی باز ملی پوش المپیکی بعد از اینکه به پیست اسکی راهش ندادند خداحافظی…
اسکی باز ها برای کار خیر پیش قدم شدند

انتهای پیام/