حمایت گالتیه از مسی

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر لیون به حمایت از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیست و نهم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف لیون رفت و با یک گل شکست خورد.

لیونل مسی در این بازی هم نمایش ناامید کننده ای داشت و این باعث انتقادهایی از او و حتی متهم به کم کاری شد.

گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن به حمایت از مسی پرداخت و گفت: من این را قبول ندارم که مسی در سال ۲۰۲۳  تنها یک شبح در پاری سن ژرمن بوده‌ است. بله او اشتباهاتی داشته اما کم کاری نکرده است.

او ادامه داد: هرگز به تعویض کردن مسی و یا دور کردن او از فهرست تیم فکر نکرده ام چرا که او بازیکنی سرنوشت ساز است و می تواند در هر بازی نتیجه را تغییر دهد. مسی یک پایه اساسی در تیم پاری سن ژرمن است و بازیکنی کلیدی برای تیم به شمار می آید.

به گفته وی شعار دادن علیه مسی سخت است. او هم در کنار ام باپه برای موفقیت تیم تلاش می‌کند و بازیکنی کلیدی برای تیم است. هواداران از مسی انتظار زیادی دارند و من هم چنین چیزی را درک می‌کنم. مسی تلاش زیادی کرد اما تیم ما تنها مسی و ام باپه نیست و دیگر بازیکنان هم باید برای پیروزی تلاش کنند.

گالتیه درباره شکست برابر لیون گفت: بازی را خوب آغاز کردیم اما به خاطر یک اشتباه دروازه ما باز شد. بعد از گلی که دریافت کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم. خستگی ذهنی و نبود شخصیت تیمی در این بازی باعث شد تا شکست بخوریم.ما بازیکنان بزرگی داریم اما قهرمانی در لیگ فرانسه اصلا تضمینی نیست.

با این شکست فاصله پاری سن ژرمن با تیم دوم جدول رده‌بندی تنها به شش امتیاز کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/