حملات دیرهنگام مجیک در کوارتر چهارم راکتس را مغلوب و حیرت زده کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته سیزدهم رقابت های ان بی ای، دیشب اورلاندو مجیک میهمان خود هیوستون راکتس را 116-109 مغلوب کرد.

نیمه اول 59-52 به سود راکتس پایان یافت و تا پایان کوارتر سوم نیز برد از آنِ این تیم بود اما مجیک در کوارتر چهارم با ارائه یک بازی هجومی ابتدا بازی را به تساوی کشاند و سپس با امتیازات پی در پی نتیجه را به سود خود تغییر داد. آرون گاردن در این دیدار خوش درخشید و در پیروزی تیمش سهم چشمگیری داشت.

ترنس راس، ایوان فورنیر و دی جی آگوستین با گرفتن امتیازات متوالی برای اورلاندو در 5 دقیقه پایانی بازی در پیش انداختن اورلاندو در کوارتر چهارم بسیار موثر واقع شدند. راس اولین بازیکنی بود که در این دیدار مجیک را پیش انداخت و 35 ثانیه بعد فورنیر نیز در امتیازگیری بعدی به او پیوست. اورلاندو با امتیازات آگوستین و نیکولا وچویچ فاصله امتیازات را به 7 رساند و نتیجه را 107-114 کرد.  

گوردون و وچویچ هریک 22 امتیاز کسب کردند و فورنیر و راس به ترتیب 19 و 17 امتیاز افزودند تا اورلاندو صاحب چهارمین پیروزی متوالی خانگی خود شود. اورلاندو در دیدار شنبه شب خود با بوستون نیز به همین ترتیب امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و پیروز شد.

جیمز هاردن، بازیکن گارد راکتس، 38 امتیاز، 12 پاس گل، 4 توپ ربایی و 9 ریباند به ثبت رساند اما او از 17 پرتاب 3 امتیازی تنها یکی را داخل سبد انداخت.

بیشترین امتیاز برای اورلاندو از سوی نیکولا وچویچ با 22 امتیاز و 9 ریباند به دست آمد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای