خبرها از اردوی آرژانتین: آلبی سلسته تحت تاثیر عزم مسی برای پایان دادن به ناکامی قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین، فردا (یکشنبه) در بازی مقابل کلمبیا، کارش را در رقابت‌های کوپا آمریکا آغاز خواهد کرد. صحبت‌ها از اردوی آرژانتین حکایت از عزم جزم آلبی سلسته، برای پایان دادن به روند 26 سال بدون جام دارد.

لیونل مسی برای تکمیل کلکسیون افتخارات و همچنین اثبات خود به هموطنانش، نیاز به یک جام ملی دارد. او پیش‌تر در چهار فینال ملی بازنده بوده است. فینال کوپا 2007، جام جهانی 2014، کوپا 2015 و همچنین کوپا 2016. نیکولاس تاگلیافیکو، مدافع 26 ساله تیم ملی آرژانتین، پیرامون خواسته مسی برای خاتمه دادن به این ناکامی‌‌ها صحبت کرده است:

من به اندازه کافی خوش‌شانسم، چرا که همزمان در یک تیم با مسی بازی می‌کنم. بیشترین چیزی که مرا تحت تاثیر قرار داده است، خواسته اوست. او همواره می‌خواهد برگردد و تلاش کند. هنوز همان بازیکنی است که در جام جهانی حضور داشت. هم آرامش دارد و هم همان اشتیاق را.

همچنین سرمربی تیم، لیونل اسکالونی نیز صحبت‌های مدافع خود را تایید می‌کند:

می‌خوام بر شور و اشتیاق مسی برای فوتبال تاکید کنم. او متولد شده که فوتبال بازی کند، متولد شده تا پیروز شود. همگی تحت تاثیر شوق او قرار گرفته‌ایم و این حقیقت که او اینجاست و تصمیم دارد پیروز شود، همه ما را خوشحال می‌کند.

خبرنگار: سامان خدایی