خبر لحظه تایید شد؛ استراماچونی قصد خروج از ایران را داشت و در فرودگاه امام خمینی متوقف شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال بار دیگر حاشیه آفرید و این بار نسبت به خروجش از کشور دچار بحران عجیبی از سوی باشگاه استقلال شد.

ماجرا از این قرار بود که استراماچونی روز گذشته به دلیل «فیفادی» و تعطیلی مسابقات لیگ برتر قصد سفر دو روزه به کشورش ایتالیا را داشت اما به دلیل عدم تبدیل ویزای توریستی به کار نتوانست از ایران خارج شود و توسط پلیس فرودگاه امام خمینی متوقف شد.

باشگاه باشگاه استقلال اما چه بود؟ آنها بیانیه ای صادر کردند و چنین مساله ای را صراحتا تکذیب کردند و گفتند اصلا استراماچونی تقاضای خروج از کشور نداده و چنین مساله ای کذب محض است.

استراماچونی امروز در مصاحبه‌ای ضمن تکذیب ادعای باشگاه استقلال، در این خصوص شفاف سازی کرد. وی در گفتگو با خبرگزاری «آنسا» ایتالیا گفت: باشگاه استقلال از سفر کوتاه مدتم به ایتالیا اطلاع داشت.

وی ادامه داد: در پایان بازی استقلال با فولاد برنامه کوتاه مدتی داشتم و به همراه سباستین لتو همکارم به فرودگاه رفتم تا بعد از دو ماه کار در ایران، چند روز در ایتالیا باشم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: باشگاه از این برنامه من اطلاع داشت و حتی ترتیب انتقالم به فرودگاه داده شد. متأسفانه به دلایل بروکراتیک و مشکلات اداری امکان خروج از کشور برایم فراهم نشد. البته باشگاه استقلال از روز گذشته اقداماتش را برای حل این مشکل آغاز کرده است.

پیشتر سایت شبکه لحظه درخصوص توقف استراماچونی در فرودگاه امام خمینی با وجود تکذیب باشگاه استقلال، نوشته بود.