خروجی جلسه هیات مدیره؛ ابقای موقت شفر؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، استقلال تهران تا پیش از شکست مقابل پرسپولیس یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در لیگ برتر بود اما عدم نتیجه گیری در این دیدار حساس به نوعی « عرش به فرش» برای شاگردان شفر لقب گرفت.

استقلال تهران در نیم فصل دوم تا پایان هفته بیست و یکم تقریبا تمامی رکوردهای ممکن را شکسته بود، اعم از بیشترین امتیاز کسب شده، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده اما به یکباره همه ی این نکات مثبت با شکست مقابل پرسپولیس از بین رفت. همین شکست نیز باعث شد تا به نوعی اختلاف درون باشگاهی بین بازیکنان شعله ور و نمایان شود. همینطور که شایعه درگیری مجیدی با پزشک این تیم به دلیل دخالت فنی بحث روز فضای مجازی شده بود.

تساوی مقابل سایپا آن هم در ورزشگاه آزادی باعث شد تا هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه اضطراری را با حضور شفر و سایر اعضا دهند. در این جلسه خروجی به صورت رسمی رسانه ای نشد اما شواهد عکس های بعد از جلسه که اکثرا همراه با لبخند است در ظاهر نشان می دهد حواشی و اختلافات به پایان رسیده است.

اما گمانه زنی اصلی پس از پایان جلسه این است که ظاهرا هیات مدیره استقلال امیدی به کسب نتیجه این تیم در بازی های حساس پیش رو ندارد باتوجه به اینکه استقلال مقابل تیم های بزرگ در کسب نتیجه ناموفق بوده است. به همین خاطر از حالا برخی اعضای هیات مدیره به فکر جانشینی موقت شفر هستند تا در صورت عدم کسب نتیجه مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و سپاهان در لیگ برتر، گزینه جدید جانشین شفر آلمانی شود. البته برخی اعضای هیات مدیره همچنان موافق حضور شفر با برخی آپشن های کنترل شده هستند تا شفر تحت چارچوب خاصی به کارش ادامه دهد.

خبرنگار: سپهر خرمی