خطیبی:پرسپولیس تیم قابل احترامی است، از کادر فنی خوبی برخوردار است

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است، آلومینیوم همیشه نشان داده در بازی سخت خوب است، آمادگی داریم بازی خوبی را فردا به نمایش گذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رسول خطیبی امشب در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس تهران گفت‌:  آلومینیوم اراک یک بازی خوبی هفته گذشته انجام دادیم و با برد به استقبال بازی فردا می‌رویم که پرسپولیس هم شرایط مشابهی دارد  و هر دو تیم با روحیه بالا برای بازی فردا آماده هستند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است، از کادر فنی خوبی برخوردار است، آلومینیوم همیشه نشان داده در بازی سخت خوب است، امیدواریم مواردی که بازیکنان گفته شده بتوانیم فردا در بازی زمین شاهد باشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم بازی خوبی از طرف آلومینیوم اراک شاهد باشد، قطعا هر تیمی از موقعیت بهتر استفاده کند برنده زمین خواهد شد که امیدوارم که این موضوع برای بچه ما رقم بخورد.

خطیبی بیان کرد: به عنوان یک مربی دوست دارم که تیمم شخصیت خوبی داشته باشد که شخصیت خودش را پیدا کرده و دوست دارم تیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد که در بازی دو گذشته نشان دادیم که خوب بازی کردیم، هفته قبل کیفیت بالا و همراه به گل را به نمایش گذاشتیم.

وی تصریح کرد: آمادگی داریم بازی خوبی را فردا به نمایش گذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: روزی که تیم صعود کرد گفتم همه مردم اراک باید تیم اولشان آلومینیوم باشد، حرف اول مردم منطقه آلومینیوم است، و باید همین باشد، تیم متعلق به مردم این شهر است و مردم باید هوادار این تیم باشد که خدا را شکر این اتفاق رقم خورده است.

خطیبی بیان کرد: نقل و انتقالات تمام نشده و تیم‌ها می‌توانند نفرات جدید جذب کنند، ما مقداری دیر شروع کردیم، در شرایط موجود بهترین‌ها را جمع کردیم، در بحث فوروارد بازیکنان را به باشگاه معرفی کردیم که به زودی تکلیف آنها نیز مشخص می‌شود.

وی گفت: تیمی که دوست دارم هنوز نشده و تا مرز تاکتیکی و هماهنگی برسد چند هفته طول می‌کشد که امیدواریم به زودی به شرایط مدنظر دست پیدا کنیم، بازیکنان باید به ما کمک کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: دو بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داریم، همه بازیکنان باید در اختیار تیم باشند و نظم و انضباط را رعایت کنند، همه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند، باید روی ساختار تیم کارهای بیش‌تری انجام دهیم، قرار است یک کمپ برای آلومینیوم درست شود و بازیکنان امکانات لازم را داشته باشند. این اتفاقات باعث می‌شود آلومینیوم شخصیت بزرگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
خطیبی: با وجود برد خوبی که داشتیم هنوزتیم کاملی نیستیم
دعوت رسول خطیبی و محرم نویدکیا به کمیته انضباطی
نتایج تیم های رسول خطیبی مقابل تیم فوتبال پدیده

انتهای پیام /