خطیبی: کاش به تیم‌ها ۵ روز استراحت می‌دادند/ کاش تیم حریف 10 نفره نمی شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از دیدار مقابل نیروی هوایی حضور یافت.

خطیبی در نشست خبری پس از بازی گفت: ۳ امتیاز را کسب کردیم به بازیکنانم گفتم که در ۳ بازی قبلی خوب تلاش کردید و چون تلاشگر بودید، خدا این شانس را به شما می‌دهد تا پیروزی را دشت کنید.

وی ادامه داد :کاش تیم حریف ۱۰ نفره نمی‌شد. اول به خاطر این که انرژی هر بازیکن آن‌ها برای جبران ۲ برابر شد و دلیل دوم این که از زمان ۱۰ نفره شدن آن‌ها، داور تمام برخوردها را به نفع حریف خطا گرفت و بازیکنان ما را عصبی کرد. ما هم سعی می‌کردیم بازیکنان را آرام کنیم. گفته بودم که یک بازی فیزیکی را شاهد خواهید بود که این اتفاق افتاد.

باید به تیم ها استراحت داد

خطیبی گفت: یک پیشنهاد برای AFC دارم. به دلیل فشرده بودن بازی‌ها و این که شاهد میزبانی خوبی از تیم شارجه بودیم، کاش بعد از دور رفت ۴ یا ۵ روز استراحت به تیم‌ها می‌دادند تا کیفیت بازی‌های دور برگشت همانند دور رفت باشد.

وی در پایان افزود : بعد از به ثمر رساندن گل، باید آن را حفظ می‌کردیم. سعی کردیم نیمه اول را با آن نتیجه تمام کنیم. در نیمه دوم سعی کردیم با آوردن بازیکنان سرعتی، در ضدحمله‌ها سریع باشیم. چون در ضدحمله‌ها به گل نرسیدیم، بازیکنان استرس این را داشتند که گل ساده‌ای بخوریم. ۲، ۳ موقعیت خوب در ضدحمله‌ها داشتیم که اگر دقت می‌کردیم اختلاف بیشتر می‌شد.

بیشتر بخوانید:
محمود فکری جایگزین رسول خطیبی در آلومینیوم؟
رسول خطیبی رسما سرمربی تراکتور شد
رسول خطیبی روی نیمکت استقلال می نشیند

انتهای پیام/