خلیل‌زاده: بازیکنان می‌آیند و می‌روند و این پرسپولیس است که می‌ماند

طبق برنامه‌ای که به من اعلام شده از حدود 10 روز دیگر تمرینات سبک را آغاز خواهم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر که عمل خوبی انجام شد و پزشکان راضی بودند. روز گذشته از بیمارستان مرخص شدم و باید زیرنظر پزشکان دوران نقاهت را سپری کنم. طبق برنامه‌ای که به من اعلام شده از حدود 10 روز دیگر تمرینات سبک را آغاز خواهم کرد.

وی افزود: امسال سال خوبی برای الریان نبود و ما وضعیت خوبی نداشتیم که یکی از دلایل آن بدشانسی ما بود که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. من بازیکن الریان هستم و با این تیم سه ماه دیگر قرارداد دارم. من این روزها در فضای مجازی می‌بینم که هواداران پرسپولیس خیلی خوب این شرایط را درک کردند و امیدوارم همچنان از تیم حمایت کنند. من چه در پرسپولیس باشم چه نباشم این صحبت‌ها را می‌گویم. بارها گفته‌ام که بازیکنان می‌آیند و می‌روند و این پرسپولیس است که می‌ماند.

خلیل زاده در پایان گفت: همانطور که از مربیان قبلی و کی‌روش حمایت کردند باید از اسکوچیچ هم حمایت شود. واقعا خنده‌دار است که شش ماه مانده به جام جهانی از تغییر سرمربی تیم ملی ایران حرف بزنند. الان همه جامعه فوتبال و ورزش باید از اسکوچیچ حمایت کنند نه اینکه برخی صبح از خواب بیدار می‌شوند و حرف از تغییر سرمربی تیم ملی می‌زنند یا اینکه شب می‌خواهند بخوابند صحبت از رفتن اسکوچیچ مطرح می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
خلیل زاده در قطر زیر تیغ جراحی رفت
محرومیت شجاع از بازی در الریان/ خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا را از دست…
خلیل زاده و عزت اللهى به اردوى تیم ملى فوتبال پیوستند

انتهای پیام /