خلیل زاده : مدیرعاملی ام در استقلال قانونی نیست / مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده ایم

سرپرست باشگاه استقلال: مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده ایم و لیست مجیدی تا 48 ساعت دیگر اعلام خواهد شد .

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، اولین تمرین استقلال با حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی زیر نظر وی برگزار شد. اسماعیل خلیل زاده ، سرمربی این تیم در حاشیه جلسه معارفه مجیدی اظهار داشت:

در ابتدا شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می گویم. تیم فوتبال استقلال امروز در تمرین تیم با سرمربی جدید خود طی یک جلسه یک ساعته آشنا شد و صحبت های لازم جهت آمادگی همه بازیکنان و شرکت در تمرینات را کردیم.

وی در ادامه پیرامون طلب بازیکنان گفت: مسئول مالی باشگاه تا فردا اختلافات مالی را بررسی خواهد کرد تا اگر اختلافی وجود دارد آن را تا فردا برطرف کنیم. برخی بازیکنان نیز با دریافت یکی – دو درصد از مطالباتشان ، میزان پرداختی هایشان به 40 درصد می رسد.

وی در پیرامون لیست فرهاد مجیدی و گزینه های نقل و انتقالاتی گفت: مجیدی یک لیست ارائه داده است که در حال حاضر نمیتوانم درباره آن چیری را اعلام کنم. تا 48 ساعت آینده گزینه های مد نظر نقل و انتقالات را طبق اعلام کمیته ای که بهرام امیری مدیر آن یکی از اعضای هیات مدیره عضو آن است اعلام خواهیم کرد.

خلیل زاده پیرامون سرمربی سابق تیم و احتمال شکایت وی از استقلال اظهار داشت: استراماچونی دیگر سرمربی استقلال نیست و جایگزین وی اعلام شده است . آخرین اطلاعات من درباره این موضوع از جلسه رحمان رضایی و علی خطیر در دوحه است که همه درباره آن می دانند. همچنین در مورد انتشار قرارداد استراماچونی در رسانه ها ، واحد حقوقی باشگاه دستور دارد که در این مورد برخورد قانونی کند.

او درباره احتمال مدیرعاملی خود در استقلال گفت: من فعلا سرپرست باشگاه هستم و به علت اینکه در مجموعه ای دیگر سمت مدیرعاملی دارم از لحاظ قانونی نمی توانم مدیرعامل باشگاه استقلال باشم مگر اینکه از آن جا استعفا دهم.