خواسته مهم پوچتینو از تیم داوری برای فینال جام اتحادیه

مائوریسیو پوچتینو از داور دیدار فینال جام اتحادیه خواست تا در فینال با هر دو تیم منصفانه رفتار کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ یورگن کلوپ ماه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد و تیمش اکنون در چهار جام مدعی قهرمانی است و امیدوار است یک‌شنبه اولین جام را با قهرمانی در جام اتحادیه کسب کند.

زمانی که این دو تیم در ماه ژانویه در آنفیلد برابر هم قرار گرفتند، لیورپول ۴ بر یک برنده شد ولی مائوریسیو پوچتینو به داوری معترض بود و عنوان کرد زمانی که بازی بدون گل بود، پنالتی تیمش سوخت. به همین خاطر سرمربی آرژانتینی از تیم داوری خواست در دیدار فینال یک‌شنبه تحت تاثیر یورگن کلوپ نباشند.

به گزارش ساکرنت، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا این حس وجود دارد که خیلی‌ها دوست دارند قهرمانی لیورپول را به خاطر کلوپ ببینند؟ گفت: بعید می‌دانم این طور باشد. البته هواداران‌شان دوست دارند لیورپول قهرمان شود. مهم‌ترین چیز این است که با تمام توان برابر لیورپول رقابت کنیم و تحت تاثیر چیزی قرار نگیریم. در بازی که اخیرا داشتیم پنالتی ما سوخت و فان دایک روی انکونکو مرتکب خطای پنالتی شد ولی این پنالتی گرفته نشد. دوست دارم در دیدار فینال این اتفاقات را شاهد نباشیم. البته آن‌ها بهتر از ما بودند و نمی‌خواهم برد حریف را زیر سوال ببرم. ما چلسی هستیم، باید برای قهرمانی رقابت کنیم و البته اگر آن‌ها بهتر بودند در نهایت به آن‌ها تبریک خواهیم گفت.

پوچتینو اضافه کرد که تیاگو سیلوا که از آسیب دیدگی کشاله ران رنج می‌برد “این شانس” را دارد که برای بازی یک‌شنبه آماده باشد و در ترکیب آبی‌های لندن قرار گیرد.

چلسی در حال حاضر در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و شرایط خوبی در فصل جاری نداشته است. چلسی پس از صرف بیش از یک میلیارد یورو در سه پنجره نقل و انتقالات اخیر باید مراقب باشد قوانین فیرپلی مالی را رعایت کند و به همین خاطر نمی‌تواند در تابستان خریدهای زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/