خونه به خونه مازندران درلیگ یک خواهد ماند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اکبر میثاقیان پس از کسب تساوی خانگی تیم خونه به خونه مازندران برابر نود ارومیه بازیکنان تیم خونه به خونه در بازی‌های گذشته، نمایش قابل قبولی را در زمین به نمایش می‌گذارند و متأسفانه جدی ترین مشکلی که گریبان گیر تیم شده، ناکامی در زدن ضربه آخر و کم فروغی مهاجمان تیم است.

وی افزود: با این حال اطمینان دارم که تیم ما جنگنده بازی می‌کند و امیدوارم با حفظ شرایط آمادگی و روحی که بازیکنان تیم خونه به خونه دارند، این تیم را در شرایطی که دارند، در لیگ یک نگه داریم.

سرمربی تیم تیم خونه به خونه مازندران درخصوص بازی تیمش برابر نود ارومیه نیز گفت، که دراین بازی واقعاً بازیکنان ما برتر از تیم حریف بودند و بیش از ۸ موقعیت که گل صدرصدی بوده را متأسفانه به هدر دادند.

میثاقیان افزود: متأسفانه داور هم امروز با ما خوب نبود و یک پنالتی که اطمینان دارم حق تیم خونه به خونه بوده به راحتی از کنار آن گذشته وبه نفع تیم ما نگرفت.

وی ادامه داد، بازیکنان تیم ما جوان هستند و نادیده گرفتن حق آنها در جریان بازی آن هم با چشم پوشی داور، طبعات بدی برای بازیکنان ما خواهد داشت.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با بیان اینکه هواداران به آینده این تیم برای ماندن درلیگ یک نگران هستند، گفت: البته هواداران ازمن انتظار دارند واین حق آنها هست که از تیم شهرشان وآینده این تیم حساس باشند.

میثاقیان تصریح کرد، امید دارم که تیم خونه به خونه در بازی‌های آینده امتیازهای لازم راکسب خواهد کرد ودر لیگ یک نیز باقی خواهد ماند.

تیم خونه به خونه مازندران و نود ارومیه چهارشنبه شب و درچارچوب هفته سی ویکم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خونه به خونه مازندران با کسب یک امتیاز این بازی خانگی ۲۵ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول باقی ماند و در هفته سی ودوم این رقابتها که روزسه شنبه ۲۷ فروردین ماه در خانه میزبان تیم قشقایی شیراز است.

مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم درحال برگزاری است.

منبع: مهر