داورزنی: بعد از انتخابات والیبال مشخص می‌شود معاون می‌مانم یا خیر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا داورزنی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت:

حفظ آرامش و ثبات در ورزش  از اهم موضوعاتی است که باید همگی آن را دنبال کنیم و ما هم در تلاشیم بهترین شرایط را برای رشته های ورزشی با پرهیز از حواشی و ایجاد آرامش مهیا کنیم.

معاون وزیر در بخش دیگری از سخنانش در خصوص شایعه استعفایش گفت:

این موضوع از زمانی مطرح شد که تاریخ ثبت نام کاندیداهای فدراسیون والیبال مطرح شد و ما هم با تاکید بر رعایت  قانون زمان را برای ثبت نام کاندیداها اعلام کرده و اینجانب نیز وارد عرصه شدم.

وی ادامه داد: ثبت نام من هم به معنی استعفایم نیست و انشالله پس از ارزیابی صلاحیتها و  حضور اینجانب در انتخابات و برگزاری مجمع  مشخص می شود که می توانم  به عنوان معاون  وزیر در وزارت انجام وظیفه کنم یا در فدراسیون.

داورزنی ادامه داد:

چنانچه در انتخابات فدراسیون بتوانم موفق شوم در این صورت دو شغله خواهم شد و در این صورت است که مطابق قانون در وزارت نمی توانم انجام وظیفه کنم. در این شرایط مطابق قانون، وزیر ورزش و جوانان تصمیم خواهد گرفت و اینجانب تا آن زمان  با قوت و قدرت به کار خود ادامه خواهم  داد.

وی با مهم خواندن شرایط فعلی ورزش برای آماده سازی تیم ها برای کسب سهمیه المپیک 2020  هماهنگی و همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را در سطحی بسیار خوب توصیف و بیان کرد که بر اساس مصوبات در پی این هستیم در آستانه المپیک بهترین شرایط را برای تیم های ملی که  توانسته اند کسب سهمیه کنند فراهم کرده و امکانات لازم را برای آنها تدارک ببینیم.

منبع: فارس