داوری: وارد عرصه انتخابات نمی‌شوم/ حواشی خوشخبر و معروف صحت ندارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین داوری در حاشیه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: اتفاقات در والیبال شامل دو سه موارد همچون بازنشسته بودن هیأت‌های شهرستان‌ها و اتمام مدیریت برخی از رؤسای هیأت‌های استانی است. در والیبال سه چهار مورد وجود دارد که باید در خصوص آنها تعیین و تکلیف شود. کار را آغاز کردیم، هیأت قم ۳۰ بهمن و بعد از آن نیز سمنان را انجام خواهیم داد. بعد هم باید در مورد بازنشسته هیأت‌ها تعیین تکلیف کنیم. ثبت‌نام‌ها هم هر زمان وزارت ورزش اعلام کند آغاز خواهیم کرد. از دو ماه پیش هم که آمده‌ام که پیگیر کارها هستم و تعللی در کار ندارم، ثبت‌نام برخی از فدراسیون‌ها انجام شده انشاالله ثبت نام این فدراسیون هم در روال کاری وزارت ورزش هست و هر زمان که به ما اعلام شود آن را انجام خواهیم داد.

داوری در پاسخ به این پرسش که در مورد انتخاب دبیر فدراسیون چه اقدامی انجام شده است، گفت: می‌خواهیم خیلی سریع همانند نایب رئیس به نتیجه برسیم و دبیر را انتخاب کنیم. الان زمان گذر است و دوره سرپرستی است، باید کسی را انتخاب کنیم که فنی باشد، شکر خدا از برنامه‌ها عقب نیستیم و هر برنامه‌ای را انجام می‌دهیم، پیمان اکبری هم یکی از گزینه‌های دبیری بود اما دبیر هم انتخاب شده که اگر شرایط اداری فراهم شود سریع‌تر آن را مشخص می‌کنیم تا در خدمت دبیر هم باشیم. البته باید بگویم که کارهایی که باید دبیر انجام دهد عقب نمانده است.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره‌ی حضور کولاکوویچ در ایران گفت: ۳۰ بهمن ماه اینجا هستند و از اول اسفند کار انجام می‌شود.

داوری درباره‌ی این که آیا خودش برای رئیسی فدراسیون والیبال ثبت نام انجام خواهد داد یا خیر؟ افزود: خیلی‌ها این موضوع را به من گفتند اما من گفتم وارد این عرصه نشوم منطقی‌تر است. چون بخشی از کار ما برگزاری درست مجمع و مسائل مربوط به آن است به شخصه دوست ندارم به این سوالات پاسخ بدهم چون به هر شکلی پاسخ به این سوالات حاشیه ایجاد می‌کند. من وارد این عرصه نمی‌شوم باز هم می‌گویم نه نه می‌گویم و نه آره!

وی اضافه کرد: بیست‌و نه سال سابقه مدیریت در ورزش دارم مدیریت را در ساماندهی آن جایگاه می‌بینم دو ماهی است به هر شکلی این فدراسیون را دنبال می‌کننم تا فضای آرام تر مهیا شود تا مجمع برگزار شود.

داوری در خصوص موضوعات مربوط به معروف و خوشخبر گفت: این مسائل واقعیت ندارد. معروف از بزرگان این رشته است. همه ورزشکاران انسان‌های شایسته و قابل احترام هستند در این موضوع هیچ صحبتی با من نکردند، آنها برای ما قابل احترام هستند و می‌توانند هر تصمیمی بگیرند اما در مجموع برای کشورشان می‌جنگند تا پرچم ایران را بالا ببرند. خوشخبر نیز ۱۶ سال به عشق نظام جمهوری اسلامی هزینه کرده و سرمایه شده است. نباید به راحتی این سرمایه را کنار گذاشت. معتقدم یکی از گزینه‌های ماست و خودش مهم است صحبت‌هایی کردیم که امیدوارم رضایتش حاصل و وارد این عرصه شود.

وی در پایان ادامه داد: این موضوع اکنون خیلی مهم است. چون تا ۲۰۲۰ زمانی نداریم و تنها ۵ ماه مانده است، از این جهت می‌گویم که اول باید وارد المپیک شویم و برای وارد شدن زمانی نداریم اصلاً جایز نیست که آزمون و خطا کنیم و بگوییم چه کسی بیاید و چه کسی نیاید همه باید متحد شویم و با یک تیم مسنجم جلو برویم. تا اکنون باید مشخص می‌شد اما به خاطر حواشی که ایجاد شد کمی تغییرات انجام شد.

منبع: ایسنا