داوید د خیا: از هواداران عذرخواهی می‌کنم؛ اینطور گل خوردن غیر قابل قبول است

شکست مقابل نیوکاسل وضعیت یونایتد را بحرانی‌تر از پیش کرد. دروازه‌بان شیاطین سرخ زمان کنونی را سخت‌ترین دوران از زمان حضورش در یونایتد می‌داند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ منچستریونایتد در حالی مقابل نیوکاسل شکست خورد که در دو بازی اخیر نتوانسته به گل برسد. داوید دخیا پس از این شکست ناامید و سردرگم بود. سردرگمی که از مصاحبه او به سادگی کشف می‌شد:

“موقعیت جدی ایجاد نکردیم ولی در دفاع خوب بودیم. تیم باید بهتر شود. مصدوم‌های زیادی داریم اما عذری نیست، ما منچستریونایتد هستیم. باید سخت تمرین کنیم، بجنگیم و بازی‌ها را پیروز شویم.”

تعطیلات بازی‌های ملی در راه است و این شاید تسکین کوتاه‌مدتی برای هواداران منچستر باشد. اما این چند هفته برای سولسشر سخت خواهد بود. فشار از روی او برداشته نخواهد شد و باید خود و تیمش را برای یک بازی سخت آماده کند. منچستریونایتد در اولین بازی بعد از تعطیلات میزبان لیورپول خواهد بود. رقیب دیرینه هر هشت بازی خود در لیگ را پیروز شده و 15 امتیاز بیشتر از یونایتد در جدول دارد.

وقتی از دخیا سوال شد تیم در چه زمینه‌هایی باید عملکردش را بهبود بخشد، او بدون مکث پاسخ داد:

“همه چیز. چیزهای زیادی باید بهبود پیدا کنند. نمی‌دانم چه بگویم. تلاش کردن، جنگیدن، باید هر روز بهتر شویم. در حال حاضر لحظات سختی را پشت سر می‌گذاریم. از روزی که به اینجا آمدم، این سخت‌ترین لحظاتمان بوده است. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم.”

تک گل نیوکاسل زمانی به ثمر رسید که بازیکنان یونایتد برای زدن کرنر جلو کشیده بودند، دفع توپ از کرنر و یک ضدحمله باعث پیروزی نیوکاسل در این بازی شد. دخیا در این خصوص اضافه کرد:

“ما از روی کرنر خودمان گل خوردیم. این نباید رخ می‌داد. غیرقابل قبول است.”

خبرنگار: سامان خدایی