دبیرکل سابق هنوز با فدراسیون همکاری نزدیک دارد؛ ساکت با تیم ملی به قطر رفت!

درست است که محمدرضا ساکت از سمت دبیرکل  فدراسیون فوتبال به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشستگان استعفا داد،‌ منتهی همکاری او با این مجموعه هنوز ادامه دارد و هنوز هم یکی از تاثیرگذارترین مدیران درساختار مدیریتی فوتبال کشور به حساب می‌آید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اگر به دقت تصاویر منتشر شده از عزیمت تیم ملی ایران به قطر برای برگزاری اردوی آماده سازی و بازی‌های دوستانه رابررسی کنید،‌ به خوبی متوجه حضور محمدرضا ساکت در کنار تیم ملی خواهید شد. دبیرکل سابق فدراسیون با وجود استعفا از این سمت گویا مسئولیت مدیریت تیم ملی را بر عهده دارد و تیم ملی را در سفر به قطر همراهی کرد و در جام ملت‌های آسیا هم کنار کی‌روش و شاگردانش خواهد بود.

جالب اینجاست که مدیران فدراسیون فوتبال هنوز به صورت کامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرا نکرده‌اند و همکاری با نفر به نفر افراد بازنشسته ادامه دارد که حضور ساکت در کنار تیم ملی که اتفاق غیر قانونی هم نیست این مساله را به همه نشان می‌دهد.

برخی ها هم ادعا دارند درست است که ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب شده،‌ اما در پشت پرده بازهم محمدرضا ساکت همه کاره است و کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون تمام اموراجرایی را با ساکت هماهنگ می‌کنند. هر چند این یک خیر غیر رسمی غیر قابل اثبات استاما شایعه‌اش هم عجیب بود که به آن پرداختیم.