دختران فوتبالیست شانس صعود از مرحله دوم قهرمانی آسیا را دارند


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نخستین شکست خود را مقابل تیم راه یاب ملل سنندج تجربه کرد و با ۶ امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی سقوط  کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان درباره شکست مقابل تیم راه یاب ملل سنندج گفت: در دقیقه ۲ بازی گل زود هنگامی دریافت کردیم که همین کار را در ادامه راه برای ما سخت کرد. دریافت گل‌های زود هنگام تیم را به هم می‌ریزد چرا که اجرای کارهای تاکتیکی خاص نیاز به تمرکز دارد و بازیکنان درادامه نتوانستند خود را کنترل و به بازی احساسی روی آوردند.

سمیه شهبازی ادامه داد: موقعیت‌های بسیاری داشتیم که به تیرک دروازه اصابت و از دست دادیم. تیمی که از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده نکند در نهایت نیز نتیجه را واگذار می‌کند. نمی توان گفت تیم راه یاب را دست کم گرفته‌ایم چراکه بازیکنان خوب و با پتانسیل بالا دارد و شاید فقط در یک دقیقه تمرکز را از دست دادیم.

وی درباره هدف تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل جاری گفت: از ابتدا هدف تیم، کسب مقام به خصوص مقام قهرمانی بوده است. با باخت مقابل راه یاب ملل دیگر حق اشتباه نداریم. در ابتدای شروع رقابت‌ها بازی‌های سختی پشت سرگذاشتیم که همین کار را برای ما دشوار کرد. یک بازی نفس گیر مقابل ملوان انزلی داشتیم، فشار ابتدای فصل بر روی ما زیاد بود که همین نفس بسیاری از بازیکنانم  راگرفت. البته قصد توجیه ندارم و این شرایط برای هرتیمی ممکن است پیش بیاید. هدف تیم قهرمانی است و برای آن نیز تلاش خواهیم کرد. در حال حاضر در هفته چهارم رقابت‌ها هستیم و چیزی از دست نداده‌ایم.

شهبازی درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان نسبت به فصل گذشته نیز گفت: تغییر چندان زیادی را شاهد نیستیم و بسیار آهسته در حال حرکتیم و شاید بتوان گفت به مقدار کمی پیشرفت کیفی داشته‌ایم و تیم ها نسبت به قبل با برنامه تر در مسابقات حاضر می‌شوند.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه درباره شرایط تیم ملی در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: حدود ۳ ماه دیگر در مرحله دوم مسابقات حاضر خواهیم شد. به دلیل فشردگی اردوی آخر  به بازیکنان استراحت داده‌ایم و تمرینات را به زودی آغاز خواهیم کرد.

او درباره شانس صعود تیم ملی از مرحله دوم مسابقات گفت: صد درصدر شانس صعود داریم چرا که در مرحله نخست بازی‌های سختی را پشت سرگذاشته‌ایم و بازیکنان پتانسیل صعود دارند.

سمیه شهبازی درباره دیدارهای تدارکاتی پیش از آغاز مرحله دوم رقابت‌ها گفت:  بازی‌های تدارکاتی بسیار برای آماده سازی تیم ملی لازم است اما در حال حاضر خبری از دیدار تدارکاتی نیست، امیدوارم دیدارتدارکاتی به برگزاری رقابت بین دو تیم بزرگسال و جوانان ختم نشود.

منبع: مهر