دخیا در لیست تابستانی رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید قرار است پیشنهاد جدیدی به سنگربان منچستریونایتد بدهد و بار دیگر شانس خود را برای جذب این دروازبان امتحان کند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،روزنامه سان انگلیس در گزارشی مدعی شده است که زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید علاقه خاصی به دروازبان منچستر یونایتد دارد و بار دیگر از مسئولان باشگاه خواسته است که تلاش خود را برای جذب این دروازبان در فصل نقل و انتقالاتی تابستان بکنند.

قرار است مسئولان تیم مادریدی بار دیگر این بار با پیشنهاد بهتر رسما خواستار این بازیکن از مسئولین تیم منچستر یونایتد شوند و دایوید دخیا را جایگزین تیبو کورتوا کنند.

دخیا سال گذشته قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کرده دستمزد او را به 375هزار پوند در هفته افزایش داد.روزنامه انگلیسی معتقد است منچستریونایتد در پاسخ به پیشنهاد رئال مادرید قیمت دخیا را 80 میلیون یورو اعلام خواهد کرد و باید دید مدیران رئال مادرید راضی به پرداخت همجنین هزینه ایی می شوند یا خیر؟

در صورتی که این دروازبان اسپانیایی علاقه خود را برای حضور در رئال مادرید ابراز کند مسئولان منچستر می توانند مبلغی که از فروش دخیا بدست می آورند را خرج تیم منچستری کنند