درآمدزایی 1 میلیون یورویی«سردار ایرانی» برای زنیت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ سایت اسپورت اکسپرس روسیه خبر داد که سردار آزمون، ستاره ایرانی و جدید زنیت در دومین بازیش برای تیم جدیدش 1.1 میلیون یورو درآمدزایی کرد. زنیت شب گذشته با درخشش سردار مقابل فنرباغچه ترکیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و در نهایت به مرحله یک هشتم نهایی لیگ لیگ اروپا راه پیدا کرد. سردار در این بازی 2 گل و یک پاس گل داد. یوفا برای تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم پاداش 1.1 میلیون یورویی اعطا می کند. 

سایت اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) از رکورد شکنی سردار در گلزنی خبر داد. آزمون با زدن 2 گل به فنرباغچه به بهترین گلزن تاریخ ایران در رقابت های اروپایی تبدیل شد. علی دایی، بازیکن سابق بایرن مونیخ و تیم ملی کشورمان با زدن 6 گل در زمینه رکورددار بود ولی آزمون با زدن 2 گل به فنرباغچه این رکورد را شکست و با 8 گل در صدر قرار گرفت. سامان قدوس(5گل)، مهدی مهدوی کیا(5 گل) و کریم انصاری فرد(2گل) به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند. 

در همین راستا سایت یوفا 4 نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را معرفی کرد که سردار آزمون جزو این کاندیداها قرار گرفت. برای رای دادن به سردار آزمون می‌توانید به سایت یوفا بروید.