دربی تهران | علی پروین : اگر دربی را می بردیم ، کِیف و اگر می باختیم تا 2-3 روز کز می کردیم + فیلم

سرمربی ، کاپیتان و بازیکن سابق پرسپولیس : کری های دربی خیلی قشنگ است و همه بازی های پرسپولیس با استقلال برای ما خاطره است.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، صحبت های علی پروین ، سرمربی ، کاپیتان و بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی این تیم مقابل استقلال در دربی 92 :دربی همیشه حساس بوده است. کدام دفعه حساس نبوده ؟ امیدوارم بازی خوبی باشد چون مردم شش ماه است که منتظر این دربی هستند. مهم این است که هواداران دو تیم به داور و تیم مقابل توهین نکنند و هرکس که خوب بازی کند 3 امتیاز را بدست می آورد.

دربی و کری خوانی

همه بازی های پرسپولیس با استقلال برای ما خاطره است. ما در دربی هم برده ایم و هم باخته ایم. اگر می بردیم تا 2-3 روز کِیف می کردیم و اگر می باختیم 2-3 روز کز می کردیم و بعد از آن همه چیز تمام می شد. کری های دربی خیلی قشنگ است امیدوارم که حالا که مردم شش ماه است که منتظر این بازی هستند، دربی خوبی را پیش رو داشته باشیم.

یحیی و فرهاد جوان

واضح است که پرسپولیس به دلیل اینکه صدر جدول است ، از لحاظ روحی وضعیت بهتری دارد. استقلال هم خوب بازی می کند. مخصوصا از وقتی که آقای مجیدی آمده است 3 بازی که 2 تای آن ها هم خارج از خانه بود را برده است. امیدوارم با این دو مربی جوان دربی خوبی را شاهد باشیم.