درخشان:‌ هرجا نیاز باشد در خدمت جودو هستم/ دوستان احساسی تصمیم گرفتند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون جودو صبح روز شنبه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد و در پایان آرش میراسماعیلی با کسب ۳۲ رأی به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون جودو انتخاب شد.

محمد درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو ضمن آرزوی موفقیت برای آرش میرامساعیلی در مسئولیت جدید گفت: خوشبختانه امروز بعد از مدت‌ها انتظار انتخابات ریاست فدراسیون جودو برگزار شد و تقریباً با یک هماهنگی حداکثری آرش میراسماعیلی با کسب ۳۲ رأی به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون جودو انتخاب شد. من به او تبریک می‌گویم این انتخاب را و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: او کار سختی در پیش‌رو دارد و باید هم با این مشکلات کمبود بودجه و هم کم و کسری‌هایی که وجود دارد برای موفقیت جودو و رشد و پیشرفت این رشته مقابل کشورهایی که از لحاظ فنی رشد کرده‌اند تلاش کند و در یک جدال سخت قرار بگیرد. صمیمانه از خداوند می‌خواهم او را در این مسیر یاری کند تا وی نیز موفق شود.

درخشان اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده جودو هرجا که به حضور من نیاز باشد در خدمت این رشته هستم و ان‌شاءالله به نمونه عملی که می‌گویند انتخابات شروع شده، کار شروع شده به وقوع بپیوند.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که محمد منصوری سرمربی تیم ملی و رودکی از مسئولیت‌هایی که در فدراسیون داشتند استعفا داده‌اند آیا شما برای بازگشت آنها به فدراسیون در آستانه اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا برنامه‌ای ندارید، گفت: چون تازه انتخابات برگزار شده است فکر می‌کنم خیلی از دوستان تصمیم‌گیری احساسی کردند و بعضی‌ها نیز شیطنت کردند ان‌شاءالله اگر زمینه آن فراهم شود برای حل این موضوع تلاش می‌کنیم.

منبع: فارس