درخشش ادامه‌دار فوتبالیست های سیرجانی در آسیا

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان توانست در یک بازی جنجالی حریف هندی خود را شکست بدهد و دومین پیروزی خود را در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا بدست آورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ساعتی پیش تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان توانست دومین گام خود در دومین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا را هم با کسب 3 امتیاز بردارد تا با 6 امتیاز یکه‌تاز رقابت‌ها باشد و حالا با این پیروزی ارزشمند، شاگردان جهان‌نجاتی بخت اول قهرمانی در این تورنمنت به شمار می‌روند.

برد امروز در شرایطی به دست آمد، که حریف فوتبال بهتری در نیمه اول به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم فرار تماشایی زهرا علیزاده با خروج بی‌محابا و خطرناک گلر هندی همراه شد و به کمک VAR داور گلر گوکولام را اخراج کرد و همان خطای به دست آمده را با ضربه دیدنی افسانه چترنور به گل تبدیل کرد.

در ادامه هم که شاگردان جهان‌نجاتی فوتبال هوشمندانه‌ای از خود نشان دادند و البته کمی چاشنی شانس همراه فوتبال هوشمندانه آن‌ها بود، چرا که در دقایق پایانی تیرک دروازه شهرداری سیرجان به لرزه درآمد اما توپ به گل نرفت تا برتری یک گله باعث 6 امتیازی شدن نماینده ایران شود.

پس از پایان بازی، سفید شهرداری سیرجان مقابل لنز دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ژست پیروزی گرفتند و حالا آمده سومین و آخرین مسابقه خود در این تورنمنت مقابل امان کلاب اردن هستند؛ تیمی که بازی اول خود را پیروز شده و از دقایقی قبل به مصاف بنیادکار رفته است و رقیب سرسختی برای شهرداری به شمار می‌رود، با این‌حال شاگردان جهان‌نجاتی مصمم برای رسیدن به قهرمانی هستند.

بیشتر بخوانید:

سختی کار فوتبال زنان برای حضور در جام ملت‌ها +عکس
آغاز چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان از ۲۲ آبان
قرعه‌کشی دور گروهی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا انجام شد

انتهای پیام/