درخواست‌های اهالی کشتی از وزارت ورزش بی‌پاسخ مانده است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فدراسیون کشتی پس از استعفای رسول خادم، همچنان با سرپرستی حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون اداره می‌شود و در این مدت تا جائیکه امکانات فدراسیون اجازه داده، امور جاری طبق برنامه به اجرا در آمده است.

هر چند کارهای روزمره فدراسیون در ظاهر روال طبیعی خود را طی می کند، اما این روند به هیچ عنوان مورد نظر و تایید اعضای مجمع فدراسیون کشتی نیست؛ چرا که آنها معتقدند زمان زیادی تا رویدادهای مهم آتی از جمله بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی نمانده و بلاتکلیفی فدراسیون کشتی چندان به صلاح این رشته نیست.

روسای هیات‌های کشتی سراسر کشور تاکنون دو بار از وزارت وزرش درخواست کرده اند زمان ثبت نام کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون و برگزاری مجمع عمومی را اعلام کند. درخواست اول روز ۲۶ آبان ماه و درخواست دوم، چهارشنبه هفته گذشته به وزارت ورزش ارائه شد که البته هر دو درخواست تاکنون از سوی متولیان امر بی‌جواب مانده است.

اعضای مجمع معتقدند، اداره امور کشتی توسط سرپرست و صدور احکام مختلف از سوی وی برای سرمربیان جدید تیم ملی و برخی مسئولان فدراسیون، تا زمانی که رئیس جدید بر صندلی ریاست تکیه نزند از استحکام و رسمیت زیادی برخوردار نیست. موضوعی که چندان هم غیر منطقی به نظر نمی رسد و سکاندار جدید فدراسیون ممکن است تمایلی به همکاری با برخی از این افراد را نداشته باشد.

منبع: مهر