دردسر شیرین برای کالدرون چیست؟ ربیع‌خواه آماده در کنار کامیابی‌نیا!

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، پرسپولیس مقابل نفت آبادان در ورزشگاه ازادی به برتری یک بر صفر رسید تا به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کند.

این مسابقه اما در واقع مسکنی بود برای تیمی که دو دیدار اخیر در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود و هواداران نیز به طور کلی از سبک بازی تیمشان راضی نیستند. در این مسابقه طبق معمول مهدی ترابی در نقش یک منجی تیمش را از منجلاب بیرون کشید و راهی مرحله بعد این جام کرد.

در این مسابقه اما نکته مثبتی هم دیده شد؛ اینکه ربیع خواه به روزهای خوب خودش برگشته و حتی می توان با اطمینان کامل گفت که او درحال حاضر از دوران برانکو هم سرحال تر است کافی است به عملکردش در این دیدار نگاهی بیاندازیم:

فارغ از پاس گلی که او به ترابی داد، دقت پاس ربیع خواه نیز بسیار بالا بود. او 66 پاس داد که این عدد بیشتر از تمام هافبک های پرسپولیس است و همچنین آمار 91 درصد پاس صحیح هم وی را بالاتر از تمام هافبک ها قرار می دهد. هرچند که اکثر پاس ها رو به عقب بودند. ربیع‌خواه همچنین 10 کنش دفاعی داشت و در قامت یک هافبک دفاعی روز خوبی را پشت سر گذاشت. 

در زوزهایی که ربیع خواه تبدیل به ستون اصلی تیمش در خط دفاعی شده، رفع مصدومیت کامیابی نیا نیز خبر خوبی برای کالدرون است که میتواند از دو هافبک دفاعی آماده بهره بگیرد.