درویش: سید جلال بزرگ تیم است اما مربی در مورد ترکیب تصمیم می گیرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایطی که برای سیدجلال حسینی به وجود آمده است گفت: او بزرگ و کاپیتان تیم است و مربی روزی تشخیص می‌دهد که بازیکنی در ارنج نباشد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا درویش یکشنبه شب پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان از موقعیت‌ها استفاده کرده و به نتیجه مدنظر رسیدند. با نتایج دیدارهای امشب، به نایب قهرمانی نزدیک شدیم و به مجموعه تیم تبریک می گویم.

وی در مورد حمایت هواداران گفت: هر توانی داریم برای بهبودی اوضاع پرسپولیس و شادی دل هواداران به کار می گیریم که وظیفه است. از حمایت آنان ممنونم.

درویش بازهم به ادامه همکاری با «یحیی گل‌محمدی» اشاره کرد و افزود: او نه تنها فصل بعد، بلکه یک سال پس از آن هم سرمربی پرسپولیس است.

وی در خصوص شایعاتی که مبنی بر وداع سیدجلال حسینی از پرسپولیس به گوش می‌رسد، توضیح داد: او بزرگ و کاپیتان تیم است. این مسائل در بزرگترین تیم‌های دنیا به وجود می آید. مربی یک روز صلاح می بیند یک بازیکن در ترکیب نباشد. این یک مساله متداول است اما متاسفانه بعضی دوست دارند به این مسائل پروبال بدهند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مذاکره با امید نورافکن و سجاد شهباززاده اظهار داشت: همه اینها شایعه است.

پرسپولیس در دیدار مقابل شهرخودرو به برتری دو بر یک رسید و ۵۷ امتیازی شد و با توجه به شکست سپاهان به رده دوم جدول بازگشت. شهر خودرو نیز ۱۶ امتیازی باقی ماند و سقوط کرد.

بیشتر بخوانید:
برومند:منصوریان و قلعه نویی زحمات زیادی برای استقلال کشیدند اما نباید قهرمانی را لوث…
محرم نویدکیا و امیر قلعه نویی هم نمی بازند
مهاجری: بازی با تیم قلعه نویی سخت است

انتهای پیام/