درویش می‌رود، یحیی برمی‌گردد

شایعات مبنی بر تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از احتمال تغییراتی در این تیم حکایت دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ باشگاه پرسپولیس این روزها شرایط خاصی را تجربه می‌کند و بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی که به دنبال مناقشاتش با مدیرعامل باشگاه از ابتدای فصل و حتی میانه فصل گذشته به قطع همکاری ختم شد، فشارها روی رضا درویش بیشتر از همیشه شده است و این دامنه اعتراضات شایعاتی مبنی بر احتمال برکناری او را رقم زده است.

درویش که ابتدای فصل موفق نشد بازیکنان مد نظر گل‌محمدی را جذب کند و در پرداخت معوقات بازیکنان هم ناکارآمد بود، مقصر اصلی جدایی گل‌محمدی قلمداد می‌شود و عدم موفقیتش در جذب یک سرمربی نامدار هم اعتراض‌هایی که به عملکرد او صورت گرفت را تشدید کرد و حالا اخباری که چند وقتی است در خصوص پایان دوران حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد پررنگ‌تر از همیشه مطرح می‌شود.

درویش پس از چند دوره مذاکره بی نتیجه با سرمربیان مطرح و البته فرصت سوزی در ماجرای بازگشت برانکو، در نهایت به انتخاب اوسمار ویرا، تمرین دهنده برزیلی کادر یحیی گل‌محمدی رضایت داد تا این انتخاب تکمیل کننده عملکرد ضعیف او از ابتدای فصل در بستن یک تیم در قد و قواره قهرمانی باشد و موضوع با برخی تجمعات اعتراضی علیه مدیریت باشگاه را مقابل ساختمان وزارت ورزش رقم زد.

حالا صحبت‌هایی مبنی بر بررسی چند گزینه مورد نظر وزارت ورزش برای تصدی مدیرعاملی پرسپولیس مطرح است و به نظر می‌رسد رضا درویش بیش از هر زمان دیگری به درب‌های خروجی باشگاه نزدیک است و این شایعه به شدت پررنگ، شایعه دیگری را هم حوالی نیمکت مربیگری سرخپوشان رقم زده است که به بازگشت یحیی گل‌محمدی مربوط می‌شود.

گل‌محمدی پیش از این هم در صحبت‌هایش با مدیران باشگاه اعلام کرده بود به خاطر اختلاف با درویش این تیم را ترک می‌کند و در صورتی که مدیریت باشگاه تغییر کند او در این تیم باقی خواهد ماند و همین موضوع باعث شده جدایی درویش، احتمال بازگشت او را پررنگ کند.

یحیی این روزها پیشنهاد جدی از فولاد خوزستان دارد و حالا که بحث رفتن درویش مطرح است باید دید در نهایت حضور دوباره در پرسپولیس را انتخاب می‌کند یا به تیم خوزستانی که سابقه بازی در آن را هم در کارنامه دارد کوچ خواهد کرد.

انتهای پیام/