در باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد؟ / مذاکره با قطبی؛ از شایعه تا واقعیت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ افشین قطبی بعد از 10 سال بار دیگر از میانه فصل به ایران بازگشت و هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفت. فولاد پیش از حضور قطبی در این تیم جایگاه نهم را در اختیار داشت و بعد از برگزاری 15 مسابقه تحت هدایت او رتبه هشتم را برای خود به ثبت رساند. در واقع یک پله صعود با قطبی و البته عدم توافق در مذاکره نهایی بابت تمدید قرارداد فصل بعد منجر به این شد که افشین قطبی بار دیگر از ایران برود.

در فضای مجازی خبری منتشر شد که محسن خلیلی مدیر پرسپولیس در تلاش برای آوردن قطبی به تیم فوتبال پرسپولیس است. خلیلی اما با انتشار عکس دو نفره با برانکو در صفحه شخصی توییتر خود تلویحا اعلام کرد که چنین مساله ای صحت ندارد. اخیرا اما یکی از سایت های ورزشی با انتشار خبری مبنی بر مذاکره حضوری خلیلی و قطبی با یکدیگر در یکی از هتل ها این خبر فضای مجازی را گسترده تر کرد.

اما به نقل از یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار لحظه عنوان شد که افشین قطبی در تاریخ 27 اردیبهشت ( فردای دیدار فولاد خوزستان با تراکتورسازی) اهواز را به مقصد تهران ترک کرده و بعد از توقف کوتاه راس ساعت 3 تهران را به مقصد دوحه و دوحه را به مقصد آمستردام ترک کرد.

با این مساله پس دیدار حضوری خلیلی با قطبی کاملا کذب محض است اما مذاکره تلفنی چندان بعید نیست.

خبرنگار: سپهر خرمی