در گفت‌وگو با شبکه لحظه؛ علیرضا فغانی داور دیدار دربی پایتخت شد؟

این فصل فوتبال لیگ برتر ایران حواشی زیادی را بخاطر قضاوت داورها داشته و الحق که نبود VAR هم مزید بر علت شد تا این حاشیه‌ها دوچندان شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا و بازنشست شدن محسن ترکی و سعید مظفری زاده چالش بزرگی پیش روی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار گرفت تا بتوانند داور خوبی را برای دربی تهران انتخاب کنند و هر بار با معرقی گزینه‌ای جنجال مجازی به‌راه افتاد!

این بار اما یک پیشنهاد از علیرضا فغانی کافی بود تا خیال فدراسیون فوتبال بابت این دربی جام حذفی حداقل راحت شود. فغانی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود برای چند دیدار باقیمانده مشکلی بابت قضاوت در لیگ برتر ایران ندارد.

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با شبکه لحظه پیرامون حضورش در ایران و قضاوت در دربی پایتخت اینگونه توضیح داد: «فرصتی حاصل شد که در چند هفته آخر لیگ شرایطش فراهم شود و بتوانم در ایران حضور داشته باشم. خوشبختانه روال کاری و اداری انجام شده است و اواسط هفته جاری به ایران می‌آیم و هر بازی که نیاز داشته باشند، در خدمت‌شان هستم.»

آیا برای حضور او در ایران و قضاوت مسابقات صحبت‌های مالی هم انجام شده است؟ شرط و شروطی از سوی طرفین مطرح بوده؟ فغانی در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «شرط و شروطی وجود ندارد. فراموش نکنید که من هنوز داور ایرانم.»

بیشتر بخوانید:
مهر تایید رئیس دپارتمان داوری بر قضات فغانی در دربی
فغانی: به زودی به ایران می‌آیم
عزیزی خادم: در چند بازی از فغانی استفاده خواهیم کرد
رسمی: علیرضا فغانی به لیگ ایران باز می‌گردد
محدودیت‌ های استرالیا مانع اصلی برای قضاوت فغانی در دربی
علیرضا فغانی؛ داور احتمالی دربی خذفی
واکنش فغانی به قضاوتش در دربی پرسپولیس و استقلال: خبری نشد؛ برگشتم!

انتهای پیام/