دستورالعمل مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی پسران زیر 14 سال کشور

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال شرایط و دستورالعمل برگزاری مسابقات قهرمانی پسران زیر 14 سال کشور را اعلام کرد.

ببه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی رده‌های سنی مختلف کشور از 17 مهرماه تا پنجم آبان‌ماه در پنج رده سنی پیگیری خواهد شد.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال شرایط و دستورالعمل برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 14 سال پسران کشور را اعلام کرد.

بر این اساس، مسابقات این رده سنی از 18 تا 20 مهرماه در مشهد برگزار می‌شود و متولدین 11 دیماه 1385 به بعد می‌توانند در آن شرکت کنند.

تیم‌های داوطلب حضور در این رقابت‌ها از هفتم تا نهم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس portal.volleyball.ir برای ثبت نام اقدام کنند و سهمیه هر استان دو تیم و استان میزبان سه تیم است. منطقه آزاد و مناطق ویژه اقتصادی می­توانند با استفاده از سربرگ اختصاصی درخواست و در مسابقات حضور یابند.

ورودیه هر تیم 25 میلیون ریال است و هر تیم متشکل از دو بازیکن و یک نفر به عنوان مربی یا سرپرست خواهد بود. هزینه اسکان و تغذیه برعهده میزبان می‌باشد.

تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات باید یونیفرم ساحلی حداقل دو دست در دو رنگ متفاوت با شماره 1 و 2 داشته باشند و رقابت‌ها نیز بر اساس قوانین فدراسیون جهانی و آئین‌نامه مسابقات کمیته ساحلی برگزار خواهد شد.

17 مهرماه زمان ورود تیم‌ها، کنترل مدارک و قرعه‌کشی رقابت‌ها است که حضور سرپرستان در نشست قرعه‌کشی الزامی است.

گفتنی است بازیکنان باید دارای شناسنامه عسکدار، کارت ملی، بیمه ورزشی، معرفی نامه از هیات استانی، تست PCR کرونا 24 ساعت قبل از شروع مسابقات به تاریخ 16 مهرماه و گواهی اشتغال به تحصیل باشند و مدارک را در سایت فدراسیون بارگزاری کنند.

همچنین هزینه نفرات اضافه همراه تیم­ها برای هر روز پنج میلیون ریال است و تیم‌ها باید نسبت به رعایت پروتکل­های بهداشتی اقدام نمایند و از محوطه اسکان و برگزاری مسابقات خارج نشوند.

منطقه آزاد و مناطق ویژه اقتصادی می­تواند با استفاده از سربرگ اختصاصی درخواست و در مسابقات حضور یابند.

بیشتر بخوانید:
مشهد میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی رده‌های سنی کشور

رئوفی: لیگ برتر روز به روز باعث پیشرفت والیبال ساحلی می‌شود

انتهای پیام /