رئوفی: لیگ برتر روز به روز باعث پیشرفت والیبال ساحلی می‌شود

ملی‌پوش والیبال ساحلی ایران، گفت: برگزاری لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم برگزاری مستمر این مسابقات، به رشد و توسعه این ورزش جذاب کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز جمعه این هفته (26 شهریور) به پایان می‌رسد.

ملی‌پوش تیم پیکان بندر دیر درباره این مسابقات گفت: بعد از مدت‌ها لیگ برتر والیبال ساحلی در حال برگزاری است که به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم برگزاری مستمر لیگ، به رشد و توسعه این ورزش جذاب کمک کند.

رحمان رئوفی با بیان اینکه برگزاری تورهای داخلی در کنار توجه به لیگ برتر هم مهم است، گفت: هر چه بازیکنان ساحلی مسابقه دهند، برای آمادگی آنان بهتر است. ساحلی بازان بیشتر به مسابقه نیاز دارند تا تمرین.

وی با یادآوری اینکه مدت زمان برگزاری لیگ برتر ساحلی خیلی طولانی شد، افزود: دلیل این موضوع رویدادهای برون مرزی ساحلی و شیوع کرونا بود، اما بهتر است که دوره‌های بعدی به صورت منظم‌تری برگزار شود.

بازیکن تیم والیبال ساحلی پیکان بندر دیر، تصریح کرد: بین برگزاری هفته ششم و هفتم مرحله مقدماتی سه ماه توقف مسابقات داشتیم و بازیکنان از فرم آمادگی خود خارج شدند. در مجموع برگزاری لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم که روز به روز باعث رشد و پیشرفت والیبال ساحلی می‌شود.

وی در پایان سطح فنی نخستین دوره لیگ برتر ساحلی را خوب ارزیابی کرد و افزود: سطح لیگ برتر خوب است و تیم‌ها با قدرت در آن شرکت کردند. طولانی شدن مسابقات کمی رقابت‌ها را فرسایشی کرده اما امیدوارم در سال‌های آینده لیگ برتر در مدت زمان مشخصی برگزار شود.

بازیکن ملی‌پوش والیبال ساحلی تاکید کرد: نظم در برگزاری مسابقات علاقمندان به والیبال ساحلی را نیز افزایش می‌دهد.

نخستین دوره لیگ برتر ساحلی با حضور 12 تیم آغاز شد و در هفته هفتم مرحله مقدماتی دو تیم از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.

هفته هشتم و پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (24 تا 26 شهریور) پیگیری خواهد شد و هشت تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی والیبال ایران 3 – 0 تایلند + فیلم
تقوی: نماینده فدراسیون والیبال ژاپن در هتل مستقر شد
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: فقط برای قهرمانی به توکیو رفته بودیم

انتهای پیام /