دستور تاج به سازمان لیگ؛ هیچ مهلت دوباره ای به ایران نوین برای چک برگشت خورده 17 میلیاردی داده نشود

رئیس فدراسیون فوتبال در دستوری شفاهی به مدیران سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به برگشت خوردن چک 17 میلیارد تومانی شرکت ایران نوین، هیچ مهلت دوباره ای به این شرکت برای تسویه حساب مطالبات مربوط به قرارداد تبلیغات محیطی لیگ چهاردهم و پانزدهم داده نشود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از  دو هفته قبل در گزارش و اخباری اختصاصی اعلام کرده بودیم که با توجه به فرا رسیدن موعد چک 17 میلیارد تومانی اسپانسر پیشین سازمان لیگ،‌ شرکت ایران نوین نتوانسته مبلغ مورد نظر را تامین و به حساب برای نقد شدن چک واریز کند و به همین ترتیب مسئولان سازمان لیگ هم این چک را برگشت زدند.

با توجه به اینکه پرداخت این این چک برای تسویه حساب با حکم رسمی و قطعی دادگاه صورت گرفت،‌ مدیران فوتبال طبق هیچ قانونی نمی‌توانند دوباره به این شرکت برای تسویه حساب مهلت دوباره بدهند. به هر حال با گذشت سه سال از پایان قرارداد هنوز مطالبات سازمان لیگ و باشگاه‌ها از سوی ایران نوین پرداخت نشده و به همین ترتیب حالا دادگاه درباره شرایط بحرانی به وجود آمده تصمیم گیری خواهد کرد.

از آنجایی که سازمان بازرسی کل کشور هم اخیرا با ارسال نامه‌ای مفصل نسبت به عدم تسویه حساب با اسپانسر‌ها ایرادات قانونی گرفته است،‌ مهدی تاج در دستوری شفاهی به مدیران سازمان لیگ تاکید کرده که طبق اقدامات قانونی برای شکایت دوباره از ایران نوین انجام شود و هیچ مهلت دوباره ای به این شرکت داده نشود. به هر حال اگر سازمان لیگ بخواهد دوباره به آنها فرصت بدهد مشکلات قانونی برای مدیران فوتبالی ایجاد خواهد شد.

گفتنی است اخیرا حیدر بهاروند پیشنهاد شرکت ایران نوین برای دادن زمین و ملک به جای 17 میلیارد تومان پول نقد را رد کرد و حالا به نظر می‌رسد که برای تسویه حساب مدیران سازمان لیگ از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.