دستیابی واریرز به پنجمین عنوان متوالی منطقه پاسیفیک در پی پیروزی بر هورنتس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکشنبه شب در ادامه رقابت های ان بی ای، دو تیم گلدن استیت واریرز و شارلوت هورنتس به مصاف یکدیگر رفتند و واریرز با برد 90-137 و دستیابی به پنجمین عنوان متوالی منطقه پاسیفیک کنفرانس غرب، یک شکست سنگین را به هورنتس تحمیل کرد.

استفن کری و کلی تامپسون در پیروزی مقتدرانه واریرز در این دیدار نقشی مهم ایفا نمودند. کری با 5 پرتاب سه امتیازی و کسب 25 امتیاز، و تامپسون با 6 پرتاب سه امتیازی و کسب 24 امتیاز به عنوان یک زوج هماهنگ عمل نمودند و یک پیروزی انفجاری را برای تیمشان رقم زدند.

کری در 8 دیدار اخیر در هر بازی حداقل پنچ پرتاب سه امتیازی به ثمر رسانده است. او در این فصل تا کنون 335 پرتاب سه امتیازی را به ثبت رسانده که در برابر رکوردِ 402 او در 16-2015 قابل مقایسه است. 

کوئین کوک بازیکن ذخیره نیز 21 امتیاز به امتیازات واریرز افزود. دی مارکوس کازینز به دلیل انجام دو خطا بر روی ویلی هرنانگومز در کوارتر دوم از زمین به بیرون فراخوانده شد. او در 11 دقیقه حضور خود در زمین 8 امتیاز گرفت و سه بلاک انجام داد.

مربی واریرز، استیو کِر، احتمالا به بازیکنان اصلی خود استراحت خواهد داد تا با آمادگی بالاتری در بازی های پلی آف حضور یابند.

برای هورنتس، هرنانگومز 22 امتیاز کسب کرد که 14 امتیاز آن از پرتاب های آزاد به دست آمد؛ این در حالی است که کمبا واکر، مهمترین بازیکن امتیازآور هورنتس که در آل استار نیز حضور داشت، تنها به 9 امتیاز بسنده کرد و حتی نتوانست امتیاز دو رقمی بگیرد.

هورنتس در دیدار بعدی خود روز دوشنبه به مصاف یوتا خواهد رفت و واریرز سه شنبه میزبان ناگتس خواهد بود – نبردی حساس که بین دو تیم صدرنشین کنفرانس غرب صورت خواهد گرفت.

نتایج دیدارهای یکشنبه شب:

شارلوت هورنتس 90-137 گلدن استیت واریرز

میلواکی باکس 135-136 آتلانتا هاوکس

دالاس ماوریکس 106-103 اوکلاهاما سیتی تاندر

ساکرامنتو کینگز 113-106 سن آنتونیو اسپرز

لس انجلس لیکرز 130-102 نیو اورلینز پلیکانز

واشنگتن ویزاردز 95-90 دنور ناگتس

ممفیس گریزلیز 96-113 لس انجلس کلیپرز

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای