دقایق پیش باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی خبر اخراج کواچ را منتشر کرد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، بایرن مونیخ دیشب در دیداری عجیب با 5 گل مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد و یکی از سنگین‌ترین باخت‌های تاریخ خود در بوندس‌لیگا را تجربه کرد.

پس از گمانه زنی ها بسیار که طی دیروز و امروز شکل گرفت در نهایت دقایقی پیش باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی خبر اخراج نیکو کواچ را روی خروجی توییتر رسمی خود قرار داد.

باشگاه بایرن مونیخ بعد از برگزاری جلسه‌ای که با حضور اولی هوینس، کارل هاینز رومنیگه و حمیدزیچ مدیر ورزشی با حضور نیکو کواچ  انجام شد، اعلام کرد که دیگر مرد کروات مربی بایرن مونیخ نیست و وی با توافق طرفین از سمت خود برکنار شده است.

رومنیگه در اینباره گفت: عملکرد بایرن در هفته‌های اخیر و نتایج  به دست آمده به ما نشان داده که نیاز به تغییرات وجود دارد.من به همراه هوینس، حمیدزیچ برای ساعاتی طولانی با نیکو کواچ گفت و‌گویی صریح و جدی داشتیم و در نهایت با توافق طرفین کواچ از سمت  سرمربیگری بایرن برکنار شد.ما به دلیل این رخداد  متاسفم و ناراحت هستیم اما جا دارد اینجا از کواچ بابت تمام زحماتی که کشید از صمیم قلب از طرف خود و هواداران تشکر کنم.

وی افزود: فعلاً هانس دیتر فلیک مسئولیت تیم بایرن را بر عهده خواهد داشت و برای بازی های مهم لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس و مقابل بوروسیا دورتموند شنبه هفته  آینده وی تیم را را هدایت خواهد کرد.

منبع: فارس