دنی فن د بیک پیشنهاد تاتنهام را رد کرد؛ هافبک جوان آژاکس به مادرید می‌اندیشد

انتظار می‌رود هافبک 22 ساله تیم ملی هلند، فوتبال خود را در باشگاه رئال مادرید ادامه دهد. دنی فن د بیک فصل گذشته با آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ رئال مادرید پس از ناامیدی در جذب پوگبا، به دنبال خرید فن د بیک رفته است. نام فن د بیک فصل گذشته با درخشش همراه آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا بر سر زبان‌ها افتاد. او قهرمانی لیگ و جام حذفی کشور هلند را با آژاکس در کارنامه دارد. همچنین طی فصل 2018/19 لیگ قهرمانان اروپا، عملکردی درخشان داشت و همراه آژاکس به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسید. او در 21 بازی فصل جاری هم هفت گل به ثمر رسانده و شش پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

فن د بیک تابستان گذشته هم به رئال مادرید لینک شد اما او تصمیم گرفت یک فصل دیگر در آژاکس بماند. بعد از آن رئال برای تقویت خط هافبک خود به دنبال پوگبا رفت. کهکشانی‌ها در جذب پوگبا نیز ناکام ماندند. حال جذب پوگبا تقریبا به طور کامل منتفی شده است و رئال مادرید بار دیگر خواهان هافبک 22 ساله آژاکس است.

دنی فن د بیک نیز نسبت به این انتقال بی‌میل نیست. او پیشنهاد تاتنهام را به همین دلیل رد کرده است. به گزارش رسانه‌های اروپایی رئال مادرید برای جذب فن د بیک پیشنهادی 55 میلیون یورویی به آژاکس ارائه خواهد کرد.