ده‌روسی: هم آزمون را دوست داشتم هم لوکاکو

سرمربی تیم رم از بازیکنان تیمش بعد از دیدار با تورینو تمجید کرد و خاطرنشان کرد تیمش در دیداری سخت پیروز شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  رم در هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا توانست ۳ بر ۲ تورینو را شکست دهد. در این دیدار پائولو دیبالا توانست برای تیمش هت تریک کند که این نخستین هت تریک مهاجم آرژانتینی برای رم بود.

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم در مصاحبه بعد از بازی خود با DAZN گفت:  من از نحوه مدیریت بازیکنانم در زمین بازی خوشم آمد. به بازیکنانم گفتم که تورینو هرگز تسلیم نشده است و دیدید که تا آخر تلاش کردند و قصد داشتند بازی را به تساوی بکشانند. من رنج کشیدن برای برنده شدن را دوست دارم ولی در این جور بازی‌ها نباید رنج کشید و باید خیلی سریع اختلاف گل‌ها را زیاد کرد تا خیال‌تان بابت برد راحت شود.

او با اشاره به درخشش پائولو دیبالا و هت تریک او در این دیدار افزود: قهرمانان در ورزش تعیین کننده هستند و این جای سوال نیست. در نیمه اول تعادل در زمین برقرار بود. تورینو تیم قدرتمندی است. پنج‌شنبه شب ۱۲۰ دقیقه در لیگ اروپا بازی کرده بودیم و کارمان سخت بود. خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و اکنون امیدوار هستیم تا در دیدار بعدی هم برنده شویم.

سرمربی رم در بخش بعدی صحبت‌هایش نیز گفت:‌ من هم‌چنین از رناتو سانچس خیلی راضی هستم. اسمالینگ کمی آسیب دیده بود و باید بازیکنی را به زمین می‌فرستادیم تا جنگجو باشد و رناتو دقیقا انتظارات من را برآورده کرد.  او یک پسر استثنایی و یک بازیکن بزرگ است که میل زیادی برای بردن دارد.  او خیلی خوب بازی کرد. هم‌چنین لوکاکو را هم باید نام ببرم که وقتی وارد زمین شد تلاش زیادی برای موفقیت تیم کرد. من آزمون را هم دوست داشتم اما در آن لحظه به فردی مثل روملو نیاز داشتیم که تیم را مدیریت کند و به ما کمک کند تا برنده شویم.

پائولو دیبالا با هت تریک مقابل تورینو قهرمان رم بود.

مهاجم آرژانتینی پس از بازی گفت: واقعاً دلم برای هت تریک تنگ شده بود. این حس عالی است و خیلی دوست داشتم تا اولین هت تریکم را برای رم انجام دهم. من مقابل کالیاری هم می خواستم هت تریک کنم  ولی وقتی دو گل زده بودم مربی من را بیرون کشید. امشب این اتفاق افتاد و خوشحالم چون این هت تریک به ما کمک کرد تا پیروز شویم.

او در مورد جاه طلبی‌های رم در لیگ اروپا افزود: رم همیشه می‌خواهد قهرمان شود. البته الان در یک هشتم هستیم و بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده است. بازی‌های سختی را در لیگ و لیگ اروپا خواهیم داشت. ما می‌دانیم که اهدافمان چیست و هر روز برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنیم.

دیبالا در پایان درباره آینده‌اش در این تیم نیز افزود:‌ وقتی به رم رسیدم به نظرم می‌رسید قبلاً در این شهر زندگی کرده‌ام چون همه برخورد خوبی با من داشتند. من از هر لحظه با تیم و هم تیمی‌هایم لذت می‌برم چون آن‌ها فوق‌العاده هستند.

رم در دیدار بعدی باید شنبه ۱۲ اسفند به دیدار مونتزا رده یازدهمی برود و می‌تواند با برتری در دیدار پیش رو شانسش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان افزایش دهد.

انتهای پیام/