دورتموند علاقمند به تمدید قرارداد گوئریرو

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، برای زنبورها «رافائل گوئریرو» تاکنون بازیکنی بوده که در پست‌های زیادی استفاده شده که موثر نیز بازی کرده است.به همین خاطر مدیریت تیم وستفالنی می‌کوشد قراردادش را تمدید کند.

میشائیل سورک،‌مدیر ورزشی مشکی و زردپوشان در گفت‌وگو با روزنامه روور ناخ‌ریشتن مذاکره بازیکن 25 ساله پرتغالی را تایید کرد.

این مقام اظهار داشت:گوئریرو با دورتموند تا سال 2020 قرارداد دارد.می‌خواهیم با او تمدید کنیم.البته نمی‌دانیم که آیا می‌توانیم با رافائل برای ادامه همکاری به توافق برسیم یا نه.به هرحال باشگاه از ادامه کار استقبال می‌کند.

این خبر در حالی امروز انتشاریافت که در هفته‌های سپری‌شده شایعه در مورد علاقه تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به جذبش انتشاریافت.

در فصل جاری این بازیکن تکنیکی توسط لوسین فابره چندان مورد توجه قرارگرفته نشده که همین موضوع می‌تواند عاملی برای ترک وستفالنی‌ها باشد.

نشریه آلمانی همچنین  به این نکته نیز اشاره کرده اگر تا یکی، دو هفته دیگر امکان توافق حاصل نشود، بورسیا نام وی را در فهرست فروش می‌گذارد تا در تابستان وی را واگذار کرده و از راه انتقالش، رقمی برای جذب بازیکنی جدید به خدمت گیرد.

مدافع و هافبک پرتغالی از سال 2016 تاکنون عضو دورتموند است.

منبع: فارس