دومین پیروزی راکتس بر یوتا در پلی آف / هاردن باز هم درخشید

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چهارشنبه شب سه دیدار از دور اول پلی آف ان بی ای برگزار شد که در اولینِ آنها هیوستون راکتس با نتیجه 98-118 یوتا جز را برای دومین بار در این مرحله شکست داد.

جیمز هاردن با 32 امتیاز، 13 ریباند و 10 پاس گل سومین تریپل دبل خود در مرحله پلی آف را به ثبت رساند و ستاره این دیدار شد. او 25 امتیاز را تنها در نیمه اول به دست آورد تا کوارتر اول 19-39 و نیمه اول 44-60 با اختلاف چشمگیر 24 امتیاز به پایان برسد. لازم به ذکر است که هاردن علیرغم درخشش در این دیدار، هشت بار توپ را لو داد.

یوتا یک سیستم دفاعی غیر معمول را در این دیدار و به ویژه در مقابل هاردن در پیش گرفته بود اما موفق نشد این بازیکن را مهار کند و گرچه این تیم به ویژه در نیمه دوم تلاش کرد ریتم بازی را حفظ کند و فاصله امتیازات را کاهش دهد هرگز نتوانست همگام با راکتس پیش برود و فاصله را به کمتر از 14 برساند. یوتا هر زمانی که فاصله را کاهش می داد پاسخ آن را بلافاصله با پرتاب های سه امتیازی راکتس دریافت می کرد و در مقطعی از بازی اختلاف امتیازات به بیشترین حد خود یعنی 28 رسید که این کار را برای یوتا دشوارتر و پیچیده تر نمود.

کلینت کاپلا، بازیکن سنتر راکتس و هم تیمی هاردن، 7 امتیاز، 10 ریباند و 3 بلاک ثبت نمود و در پیروزی تیمش موثر واقع شد.

برای یوتا، ریکی روبیو با 17 امتیاز و 9 پاس گل،  گوبرت با 11 امتیاز و 12 ریباند، دریک فیورز با 14 امتیاز  و 12 برد و رویس اونیل  با 17 امتیاز، امتیازات دورقمی به ثبت رساندند.

سومین دیدار این دو تیم شنبه در سالت لیک سیتی برگزار خواهد شد.

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب:

یوتا جز 98-118 هیوستون راکتس (0-2)

ایندیانا پیسرز 91-99 بوستون سلتیکس (0-2)

دیترویت پیستونز 99-120 میلواکی باکس (0-2)

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای