دوه مهره بدون جانشین استقلال در نیم فصل

آرش رضاوند و حسین حسینی مهره‌های بدون جانشین استقلال در نیم فصل نخست بودند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ در بین بازیکنان استقلال حسین حسینی و آرش رضاوند در تمامی دیدارهای استقلال به میدان رفتند و بیشترین زمان حضور در زمین را در اختیار دارند.

سیدحسین حسینی کاپیتان تیم استقلال با توجه به پست حساسی که در اختیار دارد در تمامی مسابقات این تیم به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت، این در حالی است که آنها محمدرضا خالدآبادی جوان را هم در اختیار دارند، البته حسینی به غیر از بازی‌هایی که برای استقلال انجام داد در مسابقات آسیایی هانگژو همراه با تیم ملی امید شرکت کرد تا فصل شلوغی را پشت سر بگذارد.

دیگر بازیکن استقلال که در تمامی مسابقات در ترکیب اصلی قرار گرفت آرش رضاوند است، البته کار آرش سخت‌تر از حسینی بود و در پستی به میدان می‌رود که استقلال بازیکنان زیادی در اختیار دارد، جواد نکونام در طول فصل هافبک‌های تیمش را به صورت چرخشی و براساس آمادگی بدنی و شرایط مسابقه به میدان فرستاد اما آرش رضاوند مهره بدون جانشین استقلال و تفکرات نکونام بود.

رضاوند با توجه به قدرت پرس بالایی که در اختیار دارد در اکثر مسابقات جلوتر از دیگر هافبک‌های این تیم بازی می‌کند و پرس استقلال با او آغاز می‌شود، شناخت نکونام از سبک بازی او باعث شد که در طول فصل بیش از تمام بازیکنان این تیم فرصت حضور در میدان پیدا کند.

انتهای پیام/