دویسبایو: تکواندوکاران ایرانی حریفان قدرتمندی محسوب می‌شوند


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اسمایل دویسبایو نمانیده قزاقستان که موفق شد در سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسین جهانی بر سکوی نایب قهرمانی وزن 87- کیلوگرم بایستد در خصوص این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشت و مجموعه تکواندو ایران جزء برترین‌های جهان هستند.

وی افزود: به نظرم اولین موضوعی که در این مسابقات برای همه تکواندوکاران و من مهم است، بدست آوردن امتیاز کسب سهمیه المپیک 2020 – توکیو است. امسال برای ما سال بسیار مهمی است چراکه مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم و نیازمند کسب امتیازات لازم برای بدست آوردن سهمیه بازی‌های المپیک هستیم. این رقابت‌ها و جام بین المللی فجر مسابقات مهم و خیلی خوبی برای افزایش امتیاز المپیکی ورزشکاران می‌باشد.

دویسبایو تصریح کرد: همه ما تکواندوکاران امسال تلاش ویژه‌ای داریم تا سهمیه حضور در المپیک را کسب نماییم؛ این مسابقات محک خوبی برای بدست آوردن امتیازات المپیکی در سال 2019 بود. حریفان قدری در راه کسب سهمیه وجود دارند؛ ایران، کره جنوبی، روسیه و دیگر کشورها که همگی خطرناک و مدعی هستند.

نماینده وزن هفتمی قزاقستان در خصوص هوگوپوشان ایرانی گفت: تکواندوکاران این کشور از نظر بدنی بسیار قدرتمند هستند و توانایی بالایی دارند؛ همچنین از سرعت خوب و تکنیک منحصر به فردی بهره می‌برند و حریفان خطرناکی محسوب می‌شوند.

منبع: سایت فدراسیون تکواندو