دپای: بازی کردن در کنار لواندوفسکی لذت بخش است

مهاجم هلندی آبی اناری ها از گلزنی و پیروزی برابر الچه خوشحال است. او بازی کردن در کنار لواندوفسکی را لذت بخش دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از الموندو، بارسلونا در هفته ششم رقابت های لالیگا در خانه از الچه پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. این پنجمین پیروزی پیاپی آبی اناری ها در فصل جاری بود تا آنها با ۱۶ امتیاز از ۶ بازی موقتا جای رئال مادرید را در صدر جدول رده بگیرند.

ممفیس دپای در این بازی توانست گل دوم آبی اناری ها را به زیبایی به ثمر برساند و عملکرد خوبی در کنار لواندوفسکی به عنوان زوج جدید خط حمله داشته باشد.

او بعد از بازی گفت: ادامه پیروزی های خود در لالیگا بسیار مهم بود و خوشبختانه بعد از شکست برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا توانستیم که سه امتیاز را به دست آوریم و به پیروزی دست پیدا کنیم. تیم برای فراموش کردن شکست برابر بایرن به این پیروزی نیاز داشت.

او ادامه داد: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. نشان دادیم که تفکر تیم مناسب و تمرکز لازم را داریم. من خوشحالم که توانستم گلزنی کنم و تیم به پیروزی دست پیدا کند. از نظر بدنی و فکری در وضعیت خوبی قرار دارم و به سختی تمرین می‌کنم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

دپای در پایان گفت: خوشحالم که در این بازی فرصت باز کردن پیدا کردم. متاسفانه در فصل جاری زیاد فرصت بازی به من نرسیده است. من با انگیزه و شور و هیجان زیاد تمرین می‌کنم تا فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورم. بازی کردن در کنار روبرت لواندوفسکی زیبا و لذت بخش است و امیدوارم که فرصت بیشتری را برای حضور در ترکیب اصلی به دست آورم.

ممفیس دپای بازیکن مورد علاقه رونالد کومان بود و توسط این مربی به بارسلونا آورده شد. او در تابستان تا آستانه جدایی از آبی اناری‌ها پیش رفت و در فهرست خروجی تیم قرار داشت اما در نهایت در تیم ماندنی شد.

 

انتهای پیام/