شیخ دیاباته هم با کمک «وکیل استراماچونی» از استقلال جدا می‌شود؟

شیخ دیاباته به تهران برمی‌گردد یا خیر؟ این سوالی است که هنوز ابهام زیادی برای هواداران استقلال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لجظه؛ بعد از جدایی چند ستاره ی استقلال پیش از شروع فصل، هواداران این تیم امید زیادی نداشتند تا تیمشان در خط حمله درخشش قابل قبولی داشته باشد اما با ورود شیخ دیاباته با سابقه بازی در بوردو فرانسه تمام نگرانی ها برطرف شد و این بازیکن تنومند و تکنیکی بار گلزنی تیم را با مهدی قائدی به دوش کشید و حل کرد.

از همین رو حالا هواداران استقلال نگران این موضوع هستند که در ایام تعطیلی فوتبال، دیاباته نیز به ایران برنگردد و سرنوشت مشابه استراماچونی بار دیگر تکرار شود. نکته نگران کننده اما جایی است که به یکباره وکیل شیخ عوض شده و او دقیقا فردی را به عنوان وکیل خود انتخاب کرده که وکیل استراماچونی در پرونده فسخ قرارداد با استقلال بود. وکیل ایتالیایی که به یکباره با شیخ وصل شده تا او نیز در صورت عدم دریافت مطالباتش قراردادش را با استقلال فسخ کند.

این موضوع اما توسط مدیرعامل باشگاه استقلال یعنی احمد سعادتمند به شدت تکذیب شده:«چقدر تلاش کردند که استقلال این دو بازیکن خود را از دست بدهد، اما نتوانستند. حالا نه تنها این دو هستند بلکه کلی هوادار هم مثل همیشه با اعتماد بیشتر در کنار باشگاه هستند. قول دادیم صادق باشیم و با صداقت می‌گویم میلیچ و دیاباته هستند.»

باید دید در پایان کدام طیف در موضوع راست آزمایی موفق عمل می کند؟