دیدارهای سخت تمام شد؛ آغاز جاده خوشبختی شاگردان کالدرون با عبور از پیکان؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر فردا باید در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان برود.

پرسپولیس از شش بازی گذشته خود صاحب سه برد و سه شکست شده و در جایگاه هفتم لیگ قرار دارد و تیم پیکان نیز از شش مسابقه تنها یک پیروزی کسب کرده است. این تیم همچنین دو تساوی و سه شکست را در کارنامه خود دارد و باتوجه به کسب این نتایج در بین سه تیم آخر جا خوش کرده است.

سرخ‌ها پیش از 28 بار با پیکان در لیگ برتر بازی کرده‌اند که حاصل این دیدارها 19 پیروزی برای پرسپولیس، 4 تساوی و 5 پیروزی برای پیکان بوده است. در 28 بازی قبلی دو تیم در لیگ برتر، 75 گل رد و بدل شده که در این میان سهم پرسپولیس 50 گل زده و سهم پیکان 25 گل زده بوده است. پرسپولیسی‌ها در 11 بازی لیگ برتری خود مقابل پیکان موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند و پیکان نیز 4 بار موفق به کلین‌شیت مقابل این تیم شده است.

حالا برای اینکه پرسپولیس بار دیگر به جایگاه بالاتر در جدول رده بندی برسد نیاز به کسب هر سه امتیاز این مسابقه بدون تماشاگر دارد. باتوجه به اینکه دیدارهای سخت سرخپوشان به پایان رسیده هواداران انتظار دارند که نتایج سینوسی شاگردان کالدرون نیز به پایان برسد.

خبرنگار: سپهر خرمی