دیدار با الهلال، «شمشیر دو لبه» برای استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم استقلال ایران دوشنبه شب باید در دیداری حساس به مصاف الهلال عربستان در قطر برود. در این دیدار استقلالی ها میزبان به شمار می روند اما به دلیل قانون بازی در کشور ثالث، میزبانی در قطر را انتخاب کردند. استقلال برای برون رفت از بحران فعلی ناشی از شکست در دربی و توقف مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی چاره ای جز کسب پیروزی مقابل تیم قدرتمند الهلال ندارد.

شاگردان شفر اگر می خواهند همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشند باید در این دیدار سه امتیاز را دشت کنند تا با 4 امتیاز از سه مسابقه چشم انتظار مسابقه برگشت مقابل همین الهلال در سوم اردیبهشت ماه باشند. کسب 4 امتیاز مقابل الهلال در دو مسابقه مدینه فاضله ی شاگردان شفر است که حداقل می توانند نماینده عربستان را از گردونه رقابت ها کنار بزند و خودش را در پایان بازی چهارم 5 امتیازی کند تا به دیدار با العین و الدحیل بیاندیشد.

شکست در دیدار دوشنبه شب اما بحران باشگاه را تشدیدتر خواهد کرد و هیچ بعید نیست مدیران باشگاه باز هم در اقدامی عجولانه دست به تغییرات عجیب و غریب بزنند تا برای مدت کوتاهی هواداران را ساکت کنند! همین تصمیمات عجیب و غریب بود که استقلال را طی شش هفت سال اخیر از رسیدن به جام قهرمانی حتی در لیگ برتر نیز دور کرده است. شفر برنامه ی سال بعد را هم داده همراه با وعده های شیرین! اما عملی شدن این وعده ها با ناکامی در این فصل به هیچ وجه هم‌خوانی ندارد.

دیدار با الهلال و بعدا تقابل با سپاهان طی همین 7 روز مانند « شمشیر دو لبه » است که می تواند شفر را ابقا یا اخراج کند.

خبرنگار: سپهر خرمی