دیدار نمایشی آل استار 2019/ باخت تیم جهان به تیم آمریکا با درخشش کایل کوزما

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ در رقابت آغازین هفته آل استار، جمعه شب تیم جهان و تیم آمریکا در یک بازی نمایشی در ورزشگاه اسپکتروم سنتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 144-161 به سود تیم آمریکا پایان یافت.

کایل کوزما، بازیکن گارد لیکرز، بهترین بازیکن زمین شناخته شد. او 25 امتیاز و 6 ریباند برای تیم آمریکا به ثبت رساند؛ جیسون تیتوم فوروارد سلتیکس نیز 30 امتیاز افزود. کوزما طی 22 دقیقه، از 27 شوت 15 تا را وارد سبد کرد. او اظهار کرد:

“سال گذشته که در این رقابت شرکت کردم اشتیاق چندانی برای آن نداشتم. نمی خواستم امسال هم اینگونه شود.”

هم تیمی های کوزما از نمایش او حیرت زده شده بودند. تری یانگ، بازیکن گارد هاوکس، گفت: “بازی او خیره کننده بود. بدون 35 امتیاز کوزما احتمال باخت ما زیاد بود.”

دیدار دیشب تیم جهان و تیم آمریکا یک دیدار هجومی و پر سرعت بود و بازی دفاعی در آن حاکم نبود تا جایی که هیچ پرتاب آزادی در نیمه اول انجام نشد. اولین پرتاب آزاد این بازی در 3 دقیقه پایانی کوارتر سوم توسط داناوان میچل، فوروارد یوتا جز، انجام شد.  تنها حرکت دفاعی جدی این بازی توسط جرت آلن بازیکن بروکلین نتس در پاسخ به حمله بن سیمونز انجام شد.

برای تیم جهان، بن سیمونز با 14 شوت موفق از 17 شوت، بالاترین امتیاز (28) را گرفت.

این رقابت نمایشی هر سال در جمعه پیش از بازیِ سالانه آل استار از سوی ان بی ای برگزار می شود و بازیکنانی از فصل اول و فصل دوم لیگ به رای سرمربیان در آن حضور می یابند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای